مجید میرزایی خبر داد:

برخورد شدید خودرو سواری با کامیون حادثه آفرید

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۸:۳۵
کد خبر: ۴۱۹۲۳۹
برخورد شدید خودرو سواری با کامیون حادثه آفرید
فرمانده آتش‌نشانان اعزامی گفت: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با یک کامیون در جاده دماوند، چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 32 و گروه امداد و نجات 11 را ساعت 4:25 بامداد روز گذشته به جاده دماوند، نرسیده به بزرگراه شهید بابایی اعزام کرد.

مجید میرزایی فرمانده آتش ‌نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری سمند با چهار سرنشین به علت نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون که در کنار خیابان متوقف شده بود، برخورد کرده و بر اثر این حادثه یکی از سرنشینان در خودرو محبوس شده و سه سرنشین دیگر دچار مصدومیت شده بودند.

وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق خودروها محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی مشغول آزاد سازی شهروند گرفتار شده در خودرو شدند.

این فرمانده آتش نشانی عنوان کرد: آتش‌نشانان با تلاش فراوان این سرنشین که یک بانوی 70 ساله بود را از خودرو خارج کرده و به همراه سه نفر سرنشین دیگر (یک زن و مرد میانسال و یک کودک) تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی، انتقال خودرو سواری به حاشیه جاده و تحویل محل حادثه به عوامل راهور، مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور اعلام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز