رئیس پلیس فتا استان کرمان:

باید آموزش دانش سایبری را از سنین پایه آغاز کنیم

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۸:۰۱
کد خبر: ۴۱۹۶۷۵
باید آموزش دانش سایبری را از سنین پایه آغاز کنیم
رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: ما آموزش را از دبیرستان ها شروع کرده بودیم اما امروز متوجه شده ایم که باید از دبستان ها و پیش دبستانی ها اموزش را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "کامبیز اسماعیلی" در اتاق فکر آسیب شناسی استفاده از اینترنت که با حضور نمایندگان پلیس فتا، معاونت اجتماعی پلیس، دفتر تحقیقاتکاربردی، آموزش و پرورش، و فنی و حرفه ای استان در ستاد فرماندهی انتظامی کرمان برگزار شد، گفت: انتشار عکس های خصوصی افراد در فضای مجازی جرم است و پیگیری قضایی به دنبال خواهد داشت.

وی آگاه سازی را امری اساسی در پیشگیری از جرایم دانست و گفت: ما آموزش را از دبیرستان ها شروع کرده بودیم اما امروز متوجه شده ایم که باید از دبستان ها و پیش دبستانی ها اموزش را در دستور کار قرار دهیم.

سرهنگ اسماعیلی افزود: آسیب های فضای مجازی روح و روان فرزندان ما را دچار مشکل کرده است و باید پیش از وخیم شدن اوضاع چاره ای بیابیم.

وی ارتقا دانش سایبری معلمان، دانش آموزان و اولیا دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: باید از تمام ظرفیت ها برای کاهش آسیب های مرتبط با فضای مجازی استفاده کنیم.

رئیس پلیس فتا کرمان در پایان از تعامل خوب آموزش و پرورش با پلیس تشکر کرد و گفت: تمام دستگاه ها باید برای تولید محتوای سودمند و ارتقا دانش سایبری عموم تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز