دبیرکل همایش سواد رسانه‌ای اعلام کرد؛

۱۵ تیر ماه زمان ارسال چکیده آثار برای «همایش سواد رسانه‌ای»

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۰:۰۷
کد خبر: ۴۲۰۳۵۵
۱۵ تیر ماه زمان ارسال چکیده آثار برای «همایش سواد رسانه‌ای»
دبیرکل همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی گفت: ۱۵ تیر ماه زمان ارسال چکیده مقالات برای همایش است؛ اصل مقالات تا ۱۵ شهریور ماه باید ارسال شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد صادق افراسیابی در نخستین نشست همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در محل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد با اشاره به اینکه تا‌کنون پنج نشست تخصصی با موضوع سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی برگزار شده است، اظهار داشت: این نشستها با هدف تبیین سیاستهای همایش برگزار می‌شوند که در انتها از نتایج بدست آمده به عنوان اسناد راهبردی استفاده خواهد شد همچنین دبیرخانه دائمی همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال شکل گرفته است.

افراسیابی ادامه داد: در راستای ترویج سواد رسانه‌ای، هر ماه از کتب و نرم‌افزارهای سواد رسانه‌ای رونمایی می‌کنیم؛ در همین  راستا و با همکاری رسانه ملی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای عموم مردم رادیو جوان و رادیو ایران هر روز یک آیتم به موضوع سواد رسانه‌ای اختصاص داده‌اند و به‌ طور کلی 50 فیلم، پوستر و انیمیشن توسط  مؤسسات مختلف در راستای مسئولیت اجتماعی آماده شده است.

همچنین در ادامه این نشست، محمد‌تقی کمالی؛ دبیر علمی همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: بخش علمی ـ پژوهشی این نشست شامل سخنرانیهای علمی، پانلهای موضوعی، کارگاه‌های آموزشی و ... می‌شود که به مدت سه روز در دانشگاه‌ها و مراکز علمی ـ پژوهشی تهران برگزار خواهد شد؛ در بخش ترویجی ـ کاربردی این همایش نیز از تجربه‌های موفق و ناموفق افراد حقیقی و حقوقی به صورت مستند و مکتوب در قالب 3 هزار تا 6 هزار کلمه استقبال خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز