در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران صورت گرفت؛

بررسی علل تخلفات اداری کارکنان شهرداری تهران

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۵:۲۸
کد خبر: ۴۲۱۳۹۴
بررسی علل تخلفات اداری کارکنان شهرداری تهران
پروژه مطالعاتی «بررسی علل تخلفات اداری کارکنان شهرداری تهران از منظر هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری پایتخت» در کمیته تخصصی بررسی پروژه‌های خاتمه یافته مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه خبرخبرگزاری برنا، بابک نگاهداری رئیس مرکز مطالعات در این کمیته تخصصی که با حضور مدیرکل اداره هماهنگی و نظارت بر هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران و معاون مطالعات و برنامه‌ریزی امور اجتماعی و فرهنگی مرکز برگزار شده بود، گفت: اتمام پروژه مطالعاتی مذکور می‌تواند گامی در جهت کاهش تخلفات اداری در کشور باشد زیرا این مطالعه می‌تواند مورد استفاده تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های کشور قرار گیرد.

نگاهداری همچنین از ارائه گزارش پروژه مطالعاتی «بررسی علل تخلفات اداری کارکنان شهرداری تهران» در کمیته کاربست‌های پروژه‌های مطالعاتی شهرداری پایتخت خبر داد و عنوان کرد: با به کاربست رسیدن این پروژه مطالعاتی تمامی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور می‌توانند از آن در بررسی تخلفات اداری خود بهره‌مند شوند.

روح‌الله علیخان گرگانی مدیر مطالعات توسعه منابع انسانی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در ابتدای این جلسه هدف از این پروژه مطالعاتی را بررسی انواع گونه‌های تخلفات اداری در شهرداری تهران بیان کرد و افزود: این پروژه مطالعاتی توسط مرکز مطالعات و با همکاری اداره کل هماهنگی و نظارت بر هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران از ابتدای سال ۸۹ تا انتهای سال ۹۴ از منظر هیات رسیدگی به تخلفات اداری مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین مدیرکل اداره هماهنگی و نظارت بر هیئت‌های رسیدگی به تخلفات شهرداری تهران این پروژه مطالعاتی را چراغی برای آینده دانست و تصریح کرد: مطالعه مذکور شروع خوبی برای شفافیت و سالم‌سازی در شهرداری تهران است و می‌تواند مورد بهره‌برداری تمامی شهرداری‌های کشور قرار گیرد.

گفتنی است؛ پروژه مطالعاتی «بررسی علل تخلفات اداری کارکنان شهرداری تهران از منظر هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران» توسط مدیریت توسعه منابع انسانی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی پایتخت انجام شده است و مجری این پروژه مطالعاتی در کمیته تخصصی مذکور به ارائه‌ای از یافته‌های این پژوهش و راهکارهای اجرایی آن پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز