ارائه خدمات به مصدومان و حادثه دیدگان سانحه اتوبوس سربازان؛

پیام تقدیر وزیر بهداشت از اقدامات رییس و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۰:۴۰
کد خبر: ۴۲۲۲۶۷
وزیر بهداشت با صدور پیامی از تلاش‌ها و اقدامات رییس و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات به مصدومان و حادثه دیدگان سانحه واژگونی اتوبوس حامل سربازان پادگان 05 ارتش تقدیر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تصادفات و بویژه حوادث جاده‌ای دارای علت‌‌های مختلفی است، اما آنچه پس از هر سانحه برای مصدومان، خانواده ‌ها و حتی رسانه‎‌ها تبدیل به یک مطالبه می‌شود، رسیدگی فوری و دقیق به مجروحان است. به عبارت دیگر، سیستم بهداشت و درمان کشور باید پاسخگوی تبعات رویدادی باشد که حاصل ضعف، تعلل و خطای افراد و دستگاه‌های دیگر است.

در حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان عزیز کشور نیز که غمی بزرگ بر دل ملت ایران نشاند، این پدیده روی داد و همکارانم در استان فارس به ‌حق از آزمونی بزرگ سربلند بیرون آمدند.

اینجانب نیز از درایت و برنامه ‌ریزی ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاران‌‌شان سپاسگزاری نموده، تأکید می‌‌نمایم لازم است تا بهبودی کامل تمام مجروحان، بر اجرای کامل برنامه تیم درمانی نظارت دقیق داشته باشند. همچنین از پرسنل اورژانس که چون سربازان خط مقدم جبهه سلامت، همیشه آماده خدمت رسانی به سانحه دیدگان در سراسر کشور هستند، تشکر می‌‌کنم.

مدیران بیمارستان‌‌ها و کادر درمانی هم در این حادثه، نمونه‌‌ای ارزشمند، واقعی و قابل تقدیر از توان پزشکان، پرستاران و دست‌ اندرکاران عرصه درمان را به منصه ظهور رساندند و فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه زیبا این تلاش را به یک رزمایش تشبیه کردند.

در ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و شب ‌های قدر، یک بار دیگر از خداوند متعال برای جان باختگان مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌ نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز