مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده به برنا خبر داد:

وام ازدواج ۲۰ میلیون تومانی شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۲۲۳۲۲
وام ازدواج ۲۰ میلیون تومانی شد
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده از تشکیل جلسه‌ای با اعضای دفتر ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان، بانک مرکزی و بانک قوامین جهت نحوه پرداخت وام 10 میلیونی جوانان خبر داد.

ناصر صبحی قر‌ا‌ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، در خصوص پرداخت وام 10 میلیون تومانی به زوج‌های جوان گفت: در راستای تسهیل ازدواج جوانان و ارائه تسهیلات لازم در خصوص اخذ وام‌های 10 میلیون تومانی جلسه مشترکی با مسئولان بانک مرکزی و معاونان دفتر ازدواج و تعالی خانواده تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: تمام سعی خود را می‌کنیم  تا در این جلسات موانع پرداخت وام‌های 10 میلیون تومانی را ازبین ببریم و در اولین فرصت تمامی بانک‌ها به هریک از زوج‌ین این وام را پرداخت کنند.

صبحی تصریح کرد: پرداخت وام 10 میلیون تومانی قرض‌الحسنه ازدواج به هر یک از زوج‌ها با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 48 ماهه خواهد بود.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در خصوص زوج‌هایی که سال گذشته برای وام‌های 3 میلیون تومانی ثبت‌نام کرده‌ بودند، خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین موضوعات جلسه مشترک بانک قوامین و دفتر ازدواج تعالی و خانواده، ثبت نام زوج‌های جوانی است که نوبت پرداخت وام آن‌ها نرسیده است  و ماتمام تلاش خودرا می‌کنیم به همه زوج‌ها این وام تعلق بگیرد.

همچنین قرار است امروز بعداز ظهر، جلسه‌ای میان مدیر کل دفتر ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان، اعضای بانک مرکزی و بانک قوامین در خصوص نحوه پرداخت وام 10 میلیون تومانی به زوجین تشکیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز