مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در گفت‌و گو با برنا؛

بیش از یک میلیون زوج درنوبت وام‌های ۱۰ میلیون تومانی ازدواج

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۶:۱۲
کد خبر: ۴۲۲۹۰۳
بیش از یک میلیون زوج درنوبت وام‌های ۱۰ میلیون تومانی ازدواج
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده از باز پرداخت وام‌های ازدواج با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 48 ماهه خبرداد.

ناصر صبحی قر‌ا‌ملکی مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا گفت: طی جلسه‌ای که با اعضای دفتر ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان، معاون مربوطه بانک مرکزی و بانک قوامین جهت نحوه پرداخت وام 10 میلیونی جوانان داشتیم، مقرر شد تا بانک مرکزی دستورالعمل مربوطه را به بانک‌ها ابلاغ کرده تا از مردادماه سال 95 تمامی بانک‌ها موظف شوند به زوجین متقاضی، وام ازدواج را پرداخت کنند.

وی افزود: از28 بانک‌ که شامل 10 بانک دولتی و 18 بانک خصوصی هستند از مرداد ماه وام‌های 10 میلیون تومانی را به زوج‌ین پرداخت کنند.

صبحی تصریح کرد: بیش از یک میلیون زوج درنوبت وام‌های 10 میلیون تومانی قرار دارند.

وی در خصوص باز پرداخت وام‌های 10 میلیون تومانی زوجین اظهار داشت: باز پرداخت وام‌های ازدواج با  کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 48 ماهه خواهد بود.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در خصوص زوج‌هایی که در سال گذشته برای وام‌های 3 میلیون تومانی ثبت‌نام کرده‌ بودند، ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین موضوعات جلسه مشترک بانک قوامین و دفتر ازدواج تعالی و خانواده، ثبت نام زوج‌های جوانی است که نوبت پرداخت وام آن‌ها نرسیده است و وام 10 میلیون تومانی به آنها تعلق می‌گیرد.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
بیچاره ها جوانای این مرز وبوم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز