دبیر اجرایی نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران خبر داد:

برگزاری نمایشگاه خدمات شهری در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۸:۱۸
کد خبر: ۴۲۲۹۵۳
برگزاری نمایشگاه خدمات شهری در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران
دبیر اجرایی نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران از اهمیت اهداف اجلاس جهانی شوراها و شهرداران و ارتباط موضوعی آن با اهداف سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در بخش مدیریت شهری، برگزاری نمایشگاه خدمات شهری در حاشیه این اجلاس خبرداد.

به گزاش گروه خبر خبرگزاری برنا، مرتضی کاظمیان با اشاره به اهمیت این اجلاس و ارتباط موضوعی آن با اهداف سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در بخش مدیریت شهری گفت: براین اساس نمایشگاه خدمات شهری در حاشیه اجلاس جهانی شوراها و شهرداران2016، برگزار می شود تا گام موثر دیگری در راستای انعکاس اهداف این سازمان ها و شرکت های فعال به مخاطبان ملی و بین المللی برداشته شود.

وی با اشاره به نقش مهم نمایشگاه‌ها در بازار رقابتی امروز گفت: نمایشگاه‌ها زمینه‌ساز موثر جذب دوباره شرکت‌ها و سازمان‌ها شده و تأمین اهداف برگزارکنندگان، غرفه داران و بازدیدکنندگان را به دنبال خواهد داشت.

کاظمیان ادامه داد: نمایشگاه مکانی برای شناخت بهتر مشتریان احتمالی و فعلی است تا مشارکت کنندگان به اهداف خود دست یابند و موقعیت خود را در بازار تثبیت کنند.

دبیر اجرایی نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 نمایشگاه را از منابع موثر برای گردآوری اطلاعات مختلف جهت مدیریت بهتر و برنامه‌ریزی اصولی برشمرد و گفت: از مهمترین اثرهای نمایشگاه افزایش حجم مبادلات بازرگانی است و حتی محققان توسعه بازار نیز معتقدند که شرکت‌های موفق و بزرگ دنیا حضور در نمایشگاه بین المللی را فرصت طلایی برای ایجاد ارتباط، اطلاع رسانی و پیشبرد فروش می‌دانند.

وی با بیان اینکه حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند بر فروش، جذب مشتری، ایجاد نام و شهرت تجاری، تبلیغات برای محصولات شرکت و افزایش حجم مبادلات تاثیرگذار باشد، افزود: برگزاری نمایشگاه خدمات شهری در اجلاس جهانی شوراها و شهرداران فرصتی است تا سازمان‌ها و شرکت‌های حوزه‌های مختلف شهری با معرفی خدمات، ایده، خلاقیت و طرح‌های مرتبط موضوعی خود به این اهداف ارزشمند دست یابند و همراه با موفقیت خود، توسعه و اقتدار ملی را هم رقم زنند.

کاظمیان رسیدن به بازارهای گسترده جهانی را نیازمند حرکت به سوی اقتصاد باز، بکارگیری استراتژی‌های جهش صادراتی و نگاه مدبرانه به نیازها و خواسته‌های مشتریان گوناگون در بازارهای مختلف و توفیق در دستیابی به این هدف و حضور پررنگ بخش‌های مرتبط در بازارهای مختلف دانست و گفت: نمایشگاه‌ها یکی از سکوهای بسیار مهم در معرفی و شناسایی توانایی ها و قابلیت‌های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی است.

دبیر اجرایی نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران تصریح کرد: با توجه به گستردگی موضوعی و محوریت برگزاری اجلاس، مخاطبان و اهداف حوزه های مختلف مدیریت شهری، موقعیت مکانی نمایشگاه خدمات شهری اجلاس در سه گروه A  تا C برنامه ریزی شده و غرفه‌های ویژه و اختصاصی با شرایط منحصر بفرد برای مشارکت کنندگان و نیز شرکت های خارجی در نظر گرفته شده است.

کاظمیان با اشاره به اهمیت نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران گفت: برگزاری این اجلاس در حوزه انتقال تجربیات علمی، تخصصی و کاربردی صاحبنظران بین المللی در دستیابی زودهنگام به توسعه مدیریت شهری کشور همگام با پیشرفت این حوزه در جهان تاثیرگذار است.

وی افزود: این اجلاس از شهرداران و روسای شورای شهرهای سراسر جهان از جمله شهر بارسلونا اسپانیا، برلین آلمان، پاریس فرانسه، ملبورن استرالیا، سئول کره جنوبی، رم ایتالیا، بروکسل بلژیک، پراگ جمهوری چک و سایر شهرهای جهان دعوت کرده و مدیران ملی از جمله ریاست محترم جمهوری، وزرای محترم کشور، راه و شهرسازی، فناوری اطلاعات؛ بیش از یکصد سرمایه گذار فعال ملی و بین المللی از کشور انگلستان، امریکا، ایتالیا، ترکیه، کره جنوبی، گرجستان، سوییس، چین در تالار مذاکرات سرمایه گذاری اجلاس حضور دارند.

دبیر اجرایی نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران با اشاره به طرح پنج ساله این اجلاس گفت: بعد از برگزاری نخستین دوره این اجلاس در 30 و 31 تیرماه جاری، در سال های آتی،2017 تا 2020، به ترتیب با محوریت گردشگری، محیط زیست شهری، مدیریت بحران، شهر هوشمند برگزار می شود.

کاظمیان گفت: بیش از 30 پنل، نشست و سمینار تخصصی با محورهای ویژه و متنوعی در تمامی حوزه های اساسی مدیریت شهری با حمایت علمی سازمان های ذیربط هر پنل در این اجلاس برگزار شده و گزارش و مصوبات این مباحث علمی برای اجرایی شدن آن به مرکز پژوهش های مجلس شورا اسلامی ارسال خواهد شد.

دبیر اجرایی نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران2016 برگزاری نمایشگاه خدمات شهری را فرصت مناسبی برای شرکت های فن آور و سازمان ها در حوزه شهر و خدمات شهری دانست و افزود: این شرکت ها و سازمان ها قادر خواهند بود خدمات، محصولات، نوآوری، تکنولوژی و ایده و خلاقیت خود را در نمایشگاه جنبی این اجلاس در برج میلاد، درکنار سایر شرکت های معتبر داخلی و خارجی و در سالن ویژه با عنوان کارگاه ارائه محصول، معرفی کنند.

کاظمیان خاطر نشان کرد: برگزاری اجلاس جهانی شوراها و شهرداران همراه با بخش های ویژه، اختصاصی و کاربردی خود نقطه عطفی در توسعه چشمگیر مدیریت شهری کشور باشد و مخاطبان نمایشگاه این اجلاس نیز با حضور و مشارکت خود، از این فضای مهیا توسعه خدمات و بازار، حداکثر بهره را داشته باشند.

نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 با حمایت و همکاری شورای عالی استان ها، شورا اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، وزارت خانه‌های راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امورخارجه ایران، ورزش و جوانان، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و انگلیس، اتاق بازرگانی ایران وسوئد؛ سایر سازمان‌های ذیربط مدیریت شهری و دانشگاه‌های سراسرکشور با حضور حدود یک‌هزار و 800 نفر از مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران سراسر کشور، شهرداران خارجی، اساتید نخبه ملی و بین المللی، با همت مرکز همایش‌های بین المللی توسعه داتیس،30 و 31 تیر ماه جاری در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران2016 می توانند به پایگاه اینترنتی TNSi.iR مراجعه و یا با شماره تلفن های 4-33699093-021، 9-36621318-021 تماس حاصل کنند.

نظر شما