مهرزاد حمیدی خبر داد:

مکمل درس تربیت بدنی مشخص شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۰۸:۴۳:۱۸
کد خبر: ۴۲۳۵۵۶
مکمل درس تربیت بدنی مشخص شد
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای مکمل درس تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مهرزاد حمیدی در خصوص برنامه‌های حوزه تربیت بدنی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، با بیان اینکه یکی از اهداف سند تحول بنیادین تقویت شایستگی‌های پایه در میان دانش آموزان است، اظهارکرد: ورزش این توانایی را دارد که همه اقشار جامعه را در برگیرد، بنابراین برای آموزش و پرورش هدف اصلی 13 میلیون دانش آموز است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش تصریح کرد: امروزه با توجه به رشد و شکوفایی دانش آموزان در ورزش‌های پایه بنا را بر تحول در مدارس گذاشته‌ایم.

وی با بیان این که فعال سازی کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای مکمل درس تربیت بدنی هستند، خاطرنشان کرد: کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای یکی از طرح‌های آموزش و پرورش بر اساس سند تحول در مسیر ترقی دانش آموزان است.

حمیدی با اشاره به این که غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: آموزش و پرورش در همه ابعاد و برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام تابستان دانش آموزان پیش بینی کرده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش افزود: در اردوهای تابستانه‌ای که سایر معاونت‌های آموزش و پرورش تدارک دیده‌اند، حوزه تربیت بدنی برای ایجاد تنوع در روند فعالیت‌های اردویی، برنامه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه حوزه تربیت بدنی علاوه بر همکاری با سایر بخش‌ها، به تنهایی نیز در غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان برنامه‌هایی در دست اجرا دارد، خاطر نشان کرد: کانون‌های ورزشی درون مدرسه ای و برون مدرسه ای از جمله برنامه‌های تابستانه برای دانش آموزان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز