موسویان مطرح کرد؛

سواد رسانه ای، معیار رتبه بندی تمام محصولات دیجیتال

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۱:۰۹
کد خبر: ۴۲۴۲۸۹
سواد رسانه ای، معیار رتبه بندی تمام محصولات دیجیتال
دکتر سید مرتضی موسویان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعیین موضوع سواد رسانه ای به عنوان معیار رتبه بندی تمام محصولات دیجیتال کشور خبر داد و گفت: درخواست ما از اعضای هیئت علمی جشنواره ی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی این است که شاخص هایی را برای ارزیابی محصولات دیجیتال ثبت شده در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در چارچوب سواد رسانه ای پیشنهاد دهند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی در هفتمین نشست تخصصی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی با حضور اساتید دانشگاه ها و اعضای هیئت علمی جشنواره ی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی گفت: همه ی ما علاقمندیم سواد رسانه ای را به صورت ملموس و قابل فهم به سطح جامعه بیاوریم و این ارتقاء را از مرکز توسعه ی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال آغاز کرده ایم.

وی افزود: مبنای جشنواره سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی به این صورت است که تمام محصولاتی که برای دریافت مجوز به مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال مراجعه می کنند در معرض داوری همه ی مردم قرار خواهند گرفت و کار هیئت علمی جشنواره ی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی این است که شاخص های داوری مردمی را تعیین کنند.

موسویان خاطر نشان ساخت: هم اکنون زیر ساخت های فنی برای داوری مردمی آماده شده است و عموم مردم می توانند با ورود به سامانه ی جشنواره ی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی و وارد کردن کد ملی خود به داوری کلیه ی محصولات دیجیتال کشور بپردازند اما لازم است تا هیئت علمی جشنواره ی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی هر چه زودتر شاخص های داوری مردمی را تعیین کند تا جشنواره ی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی به صورت ماهانه برگزار شود.

رئیس همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی تاکید کرد: داوری مردمی محصولات دیجیتال در چارچوب سواد رسانه ای باعث افزایش سواد رسانه ای عموم مردم خواهد شد.

لازم به ذکر است همزمان با برگزاری جشنواره و همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در تهران، علاقه‌مندان جهت ارسال آثار و شرکت در همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی saramad.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز