یک منبع آگاه در کمیته امداد به برنا خبر داد:

اختصاص ۱ میلیارد تومان کمک هزینه به شهرستان های مرزی/ دلخوری رئیس کمیته امداد از رسانه/ جا‌به‌جایی ۶ مدیر کل در کمیته امداد

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۲:۳۰
کد خبر: ۴۲۵۲۲۰
اختصاص ۱ میلیارد تومان کمک هزینه به شهرستان های مرزی/ دلخوری رئیس کمیته امداد از رسانه/ جا‌به‌جایی ۶ مدیر کل در کمیته امداد
یک منبع آگاه در کمیته امداد خمینی(ره) در خصوص سفرهای استانی پرویز فتاح رئیس کمیته امداد، مصوبات این سفر ها و علت رسانه ای نشدن این اقدامات با برنا گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، این منبع آگاه گفت: پرویز فتاح در کمتر از 1 سالی که رئیس کمیته امداد شده است بیش از 70 سفر استانی به منظور شناسایی بهتر مناطق کشور انجام داده است.

وی تصریح کرد: بیشتر این سفرها به مراکز استان ها انجام شده است و ایشان از 413 شهرستان به منظور شناخت بهتر شرایط اقلیمی و وضعیت کمیته امداد شهرستان ها بازدید کرده اند.

دلخوری فتاح از رسانه ها

این منبع آگاه در خصوص علت رسانه ای نشدن این سفر ها و اقدامات گفت: این سفر ها و اقدامات به دو دلیل رسانه‌ای نشده است؛ نخست آنکه اقای فتاح از دست رسانه ها دلخور است چون خیلی از دوستان رسانه ای سعی داشتند این سفر ها و اقدامات را سیاسی جلوه داده و اعلام کنندکه آقای فتاح تصمیم دارند برای ریاست جمهوری سال آینده کاندیدا شوند که این موضوع از ریشه غلط و باعث دلخوری اقای فتاح از رسانه ها شده است. نکته دیگری که باعث شده است ای سفر ها و اقدامات رسانه‌ای نشود آن است که اقای فتاح خیلی سبک و بدون تشریفات سفر می‌کنند و در هر سفر تنها معاون مربوطه ایشان را همراهی می‌کند همچچنین اقای فتاح چون برای اقامت به منزل مددکاران می‌رود سعی دارند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

مصوبات سفرهای استانی

وی درباره مصوبات این سفر های استانی اظهار داشت: در طی این سفر های استانی تا کنون 6مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان های مختلف جا‌به ‌جا شده‌اند. این منبع آگاه در خصوص علت این جابه‌جایی ها افزود: تمامی مدیران کلی که جابه جا شده‌اند بیش از 5 سال سابقه خدمت رسانی در استان های محل ماموریت را داشته اند و اقای فتاح معتقد بودند که این دوستان تمام تلاش های خود را برای این استان‌ها انجام داده‌اند و باید از تجربیات این مدیران در سایر استانها استفاده کرد و به همین دلیل تصمیم به جابه‌جایی برخی از مدیران کل گرفتند.

وی تصریح کرد: بعد از سفر رئیس کمیته امداد خمینی(ره) به استان خوزستان که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر انجام شد، اقای فتاح مبلغ 1میلیارد تومان افزون بر بودجه مشخص شده به شهر های خرمشهر و آبادان کمک کردند.

وی همچنین در پایان از کمک 1میلیارد تومانی پرویز فتاح رئیس کمیته امداد خمینی(ره) به شهرستان های مرزی مانند: بانه، مریوان و سردشت خبر داد.

لازم به ذکر است پس از روی کار آمدن پرویز فتاح به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شرایط در این سازمان متحول شده و بیشتر افراد اعم از مددجو و مدد کار از مدیریت فعلی رضایت بیشتری نسبت به گذشته دارند. از اقدامات قابل توجه و شایان تقدیر این سازمان می‌توان به بیانیه اخیر این سازمان در خصوص عذر خواهی بابت انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی با مضمون توزیع بسته‌های غذا و نمایش نابخردانه، اعتمادسوز و خارج از عرف دو تن از همکاران کمیته امداد شهرستان باغملک اشاره کرد.

همچنین کمیته امداد در این بیانیه تصریح کرد: سیاست کاری مدیریت کمیته امداد پرهیز از انجام کارهای نمایشی و دور از شان مددجویان عزیز بوده و بر همین اساس در سال گذشته، نحوه انجام برخی ماموریت های امداد تغییر کرده است که از آن جمله می توان به عدم برگزاری مراسم گروهی ازدواج مددجویان تحت پوشش و نمایش چهره مددجویان عزیز در رسانه ها اشاره کرد که همواره مورد انتقاد طیف گسترده ای از مردم بصیر کشورمان بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز