اخاذی یک میلیاردی از مالباخته

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۷:۴۴
کد خبر: ۴۲۶۵۸۴
اخاذی یک میلیاردی از مالباخته
فرمانده انتظامی شهرستان"فهرج" از دستگیری فردی که با سرقت گوشی همراه و لپ تاپ درسرقت منزل از مالباخته با تهدید قصد اخاذی یک میلیارد ریالی را داشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"مهدی پنجعلی زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش سرقت از منزل یک شهروند و تماس تهدید آمیز سارق با مالباخته و اخاذی از آن و با عنایت به اینکه در گوشی و لپ تاپ مسروقه عکس و فیلم های شخصی نامبرده وجود داشته طرح ویژه ای برای پی گیری موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تماسی که مالباخته با گوشی تلفن مسروقه خود داشت سارق درخواست مبلغ یک میلیارد ریال در قبال تحویل گوشی و لپ تاپ می کند .

این مقام انتظامی عنوان داشت:با هوشیاری ماموران و رد گیری به موقع گوشی همراه، مخفیگاه سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد.

وی ابراز داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ضمن کشف لپ تاپ و گوشی همراه مقادیری اموال مسروقه که متعلق به مال باخته است نیز کشف شد.

"پنجعلی زاده"تصریح کرد:متهم همراه با اموال مسروقه برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی فهرج افزود: سعی نماییم با خودمراقبتی و رعایت نکات پلیسی و ارتقا سیستم امنیتی لپ تاپ و گوشی همراه برای افراد شیاد فرصت سوء استفاده و اخاذی را ایجاد نکنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز