معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

تشکیل کارگروه آسیب‌های اجتماعی جوانان

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۲:۵۲
کد خبر: ۴۲۶۹۵۵
تشکیل کارگروه آسیب‌های اجتماعی جوانان
درنخستین جلسه کارگروهی آسیب‌های اجتماعی دختران جوان،به کارگروهی آسیب های احتماعی جوانان تغییر نام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، اولین نشست هم‌اندیشی کارگروه جوانان، تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور محمدرضا رستمی، مدیر کل دفتر ازدواج و خانواده و مدیر کل امور ساماندهی امور جوانان، اعضای دستگاه همکار و دستگاه معین و دستگاه اصلی برگزارشد.

محمدرضا رستمی در جلسه کارگروه آسیب‌های اجتماعی دختران جوان گفت: موضوعی که در این جلسات قرار است به آن بپردازیم، بحث جوانان و فارغ از بحث جنسیت و سن افراد است.

وی ادامه داد: بحث اصلی این است که در باید به آسیب‌های اجتماعی جوانان و علی الخصوص دختران رسیدگی شود و اقداماتی در این جلسات برای افراد آسیب دیده در اجتماع داشته باشیم.

معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: پرداخت به توانمند سازی بحث جوانان، باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی کنترل می‌شود و این توانمندی‌ها باعث بهبود وظایف می‌شود.

وی از افزایش مهارت‌های زندگی، ارتقای مهارت‌های ارتباطی، ارتقاء وضعیت عفاف و حجاب، افزایش حمایت‌های اجتماعی و توانبخشی، آسیب‌دیدگان دختران پناهجو و ارتقای فرهنگی از شاخص‌های اصلی این دستگاه‌ها دانست.

رستمی بحث جلسه آینده کارگروه دختران جوان، تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را دستگاه شاخص را معرفی کنند و اهداف اصلی و کمی را در این جلسات در نظر بگیریم.

نظر شما