فرمانده انتظامی فارس:

سارقان مسجد نصیر الملک دستگیرشدند

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۶:۰۹
کد خبر: ۴۲۷۰۶۷
سارقان مسجد نصیر الملک دستگیرشدند
فرماندهی انتظامی فارس گفت:سارقان مسجد نصیر الملک شهر شیراز که اقدام به سرقت سه عددکاشی تاریخی کرده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار احمد علی گودرزی اظهارداشت: از طریق یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی به پلیس اطلاع داده شد که مسجد نصیر الملک در شیراز مورد سرقت قرار گرفته و سارقان تعدادی از کاشی های منقوش این نمای تاریخی را به سرقت برده اند.
وی افزود: بلافاصله اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس در این زمینه آغاز و در این راستا دو نفر متهم شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی فارس  با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 10 فقره سرقت از منازل و اماکن تاریخی اقرار کردند، افزود: در این راستا یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و سه عدد کاشی به سرقت رفته از آنان کشف شد.
کشف 2تن مواد مخدر در فارسسردار گودرزی درادامه از کشف 2 تن مواد مخدر از ابتدای تیر ماه سال جاری درفارس خبرداد و عنوان کرد: ز ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون 63 طرح کنترل محورهای مواصلاتی در استان اجرا شدهکه در نتیجه مأموران انتظامی شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد، فراشبند، خرمبید، ممسنی، داراب و لامرد موفق به کشف 2 تن تریاک شده اند.
وی بیان کرد» در یکی از مهمترین این عملیات ها مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد با توقیف دو دستگاه خودرو زانتیا در محور فیروزآباد – عسلویه، حدود یک تن تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: در این عملیات ها 11 نفر از عناصر اصلی دستگیر، یک نفر قاچاقچی در درگیری مسلحانه با مأموران زخمی و یک نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز