کلاه ایمنی می توانست جان دو نوجوان را نجات دهد

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۲۷۱۰۴
کلاه ایمنی می توانست جان دو نوجوان را نجات دهد
فرمانده انتظامی " ارزوئیه "گفت:در اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه سواری پیکان راکب موتورسیکلت در دم جان باخت و سرنشین آن به کما فرو رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "اکبر نجفی" با اعلام این خبر تصریح کرد: یک دستگاه موتور سیکلت هوندا به سرنشینی دو نفر نوجوان که در سطح روستای "صوغان " در حال گذر بودند، با یک دستگاه سواری پیکان برخورد و از روی موتور پرتاب شدند که در اثر برخورد با یک تپه سنگی و فقدان کلاه ایمنی ، راکب در دم جان باخت و سرنشین آن به کما فرو رفت.

وی افزود: کارشناس پلیس راه علت حادثه را بی احتیاطی راننده خودرو  در عدم رعایت حق تقدم عبور و نداشتن کلاه ایمنی برای سرنشینان موتور سیکلت و نداشتن سن قانونی و عدم آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی راکب موتور اعلام کرد.

فرمانده انتظامی " ارزوئیه " در پایان ضمن تاکید بر استفاده موتور سواران از کلاه ایمنی ، به منظور پیشگیری از وقوع خطرات و حوادث ناگوار به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات رانندگی به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند و قبل از هر حرکتی نسبت به کنترل وسیله نقلیه و برطرف کردن نقص فنی اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز