رئیس راه و شهرسازی چالوس:

محور کندوان جوابگوی حجم تردد بیش از اندازه نیست/فردا چالوس یک طرفه خواهد شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۴:۵۷
کد خبر: ۴۲۷۸۷۲
محور کندوان جوابگوی حجم تردد بیش از اندازه نیست/فردا چالوس یک طرفه خواهد شد
زمان اکبرپور گفت: جاده کندوان از نظر فنی کاملا از ایمنی برخوردار است اما عرض جاده جوابگوی این همه تردد خودرو نیست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ساعت 14 دیروز با وجود ترافیک نیمه سنگین و یک طرفه بودن جاده، پلیس راه یکی از مسیرها اجازه تردد به حدود 500 خودرو را از سمت مرزن آباد به کرج داد که این امر موجب فشار مضاعف به جاده شد و به علت عدم کنترل به موقع در سیاه بیشه و پل زنگوله ترافیک بسیار سنگینی را به بار آورد که رانندگان ساعت ها در این مسیر گرفتار شدند.

با کمک راهداری و پلیس راه نیمه شب گذشته  با هدایت تعداد خودروهایی که از مزن آباد وارد مسیر شده بودند به تونل 11 و ورود به  جاده قدیم ، ترافیک در این مسیر روان شد.

در حال حاضر مسیر چالوس کرج دو طرفه است و نیروهای راهداری و پلیس راه در نقاط مختلف جاده حضور دارند.

تعدادی از رانندگان که در تول 1600 متری کندوان در ترافیک سنگین شب گذشته مانده بودند دچار مشکلاتی از جمله مشکل تنفسی و مسمومیت در حد کمی شده بودند که با کمک نیروهای راهداری و هلال احمر مورد رسیدگی قرار گرفتند.

جاده کندوان از نظر فنی کاملا از ایمنی  برخوردار است  اما عرض جاده جوابگوی این همه تردد خودرو  نیست و باید به صورت ملی به جاده چالوس کرج نگریسته شود و عرض جاده افزایش یابد.

جاده چالوس کرج  از فردا ساعت 12 از سمت استان البرز مسدود خواهد شد و از ساعت 14 نیز از سمت مرزن آباد به کرج یک طرفه می شود.

 

 

نظر شما