معاون گردشگری مازندران اعلام کرد:

مسافران تعطیلات عید فطر رکورد نوروز را شکستند

۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۷:۱۲
کد خبر: ۴۲۷۸۸۵
مسافران تعطیلات عید فطر رکورد نوروز را شکستند
تا پایان روز گذشته بیش از 800 هزار نفر شب اقامت در تعطیلات عید فطر امسال در استان مازندران ثبت شد که پیش بینی می شود تعداد مسافران در این ایام حتی بیشتر از تعطیلات نوروزی شود .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مهران حسنی گفت: با توجه به اینکه ظرفیت تخت مراکز اقامتی مازندران مملو از مسافران شده است ، برنامه ریزی برای استفاده از فضای پارک های درون شهرها در دستور کار قرارگرفته است .

وی ادامه داد : تا پایان روز گذشته بیش از 800 هزار نفر شب اقامت در تعطیلات عید فطر امسال در استان مازندران ثبت شد که پیش بینی می شود تعداد مسافران در این ایام حتی بیشتر از تعطیلات نوروزی شود .

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت که هم اکنون بیشترین حجم حضور و اقامت مسافران در شهرستان های غرب مازندران است .

وی افزود : مشاهدات میدانی و آمار ارسالی از مجموعه های اقامتی و پذیرایی مازندران نشان دهنده حضور بیشتر مسافران تعطیلات عید فطر در غرب این استان است .

حسنی ادامه داد : البته در دیگر شهرستان های مازندران نیز حجم بالای مسافران حضور یافتند.

براساس اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران هم اکنون 700 هزار نفر شب اقامت ظرفیت اقامتی رسمی و غیر رسمی این استان است .

این ظرفیت های اقامتگاهی رسمی شامل هتل ، متل ، هتل آپارتمان و مهمانپذیر و ظرفیت اقامتگاهی غیر رسمی مانند خانه های مسافر ، ویلاها ، بوستان های شهری و جنگلی برای چادرخوابی است .

مازندران با جاذبه های طبیعی ، جنگل های سر سبز ، سواحل چشم نواز دریای خزر و آثارتاریخی سهم ۲۰ درصدی از ۶۴ میلیون نفرشب اقامت مسافران نوروزی کشوردر سال جاری را به خود اختصاص داد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز