خیر ناشناس ۱۳ زندانی زن را آزاد کرد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۲۸۲۳۹
خیر ناشناس ۱۳ زندانی زن را آزاد کرد
خیر ناشناس با واریز ۹۸۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۱۳ زندانی زن را فراهم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در آذر ماه سال ۹۴، محسن نصیری؛ مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با اشاره به اقدام خداپسندانه یک خیر ناشناس در ایام اربعین حسینی(ع) گفت: این خیر تهرانی به واسطه یکی از فرزندان شهدای بزرگ دوران دفاع مقدس مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به انجمن حمایت واریز کرد تا زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم شود.

این خیر درخواست کرده بود با این پول زندانیان زن دارای فرزند که به دلیل بدهی مالی در زندان هستند آزاد شوند که ۲۱ زندانی زن امروز آزاد شده و به جمع خانواده پیوستند.

پس از آن این خیر ناشناس که به نام خیر اربعین معروف شده با واریز یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان ۱۰ زندانی را به مناسبت مبعث رسول (ص) و ۲۲ زندانی را در ایام دهه فجر سال ۹۴ آزاد کرد که گفته می‌شود این بار اولویت آزادی با کودکان زیر ۱۸ سال در کانون اصلاح و تربیت تهران بود.

حالا خیر اربعین، روز گذشته با واریز 980 میلیون تومان به مناسبت عید سعید فطر زمینه آزادی ۱۳ زندانی زن را فراهم کرده است. نکته قابل تامل این است که نصیری نمی‌داند این خیر کیست و تنها فردی که اطلاع دارد همان فرزند شهید شاخص است.

اصرارها و تلاش ها برای مصاحبه با این خیر اربعین و گمنام بی‌ثمر مانده اما وی همچنان آزادی زندانیان را در دستور کار خود داده است.

این اقدام قطعا ارزش و اجر خود را نزد خداوند متعال خواهد داشت. هرچند ترویج و تبلیغ کار خیر هم برکت دارد اما می‌توان اقدام "خیر اربعین" را بعنوان یک الگو در جامعه خیرین عنوان کرد.

نظر شما