مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

جشنواره حضرت علی اکبر(ع) مردادماه در قم برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۲:۳۸
کد خبر: ۴۲۸۳۱۴
جشنواره حضرت علی اکبر(ع) مردادماه در قم برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: جشنواره حضرت علی اکبر(ع) مردادماه به منظور معرفی جوانان برتر در قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی گفت: جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با هدف معرفی جوانان برتر استان قم هر ساله برگزار می‌شود و امسال با توجه به اینکه برنامه‌های فشرده‌ای در فصل بهار در حوزه‌های مختلف داشتیم این جشنواره را در مردادماه برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده بین بخش‌های مرتبط و تلاشی که همکاران ما در معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم داشته‌اند، جشنواره حضرت علی اکبر(ع) نیمه دوم مردادماه در قم برگزار خواهد شد و مشغول انجام امور این جشنواره هستیم.

عابدی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی قم باید تا پایان تیرماه جوانان برتر خود را به این اداره‌کل معرفی کنند، عنوان کرد: یکی از اتفاقات بسیار خوب برای جوانان قم در اختیار قرار دادن فضاهای ورزشی به منظور استفاده قشر جوان است که جا دارد برای این اتفاق مثبت از مسؤولان اداره‌کل آموزش پرورش قم تشکر کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه اوقات فراغت از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره‌کل، از دستگاه‌هایی همچون صدا و سیما و شهرداری قم انتظار همکاری مناسب برای اطلاع‌رسانی این سامانه را داریم.

وی با اشاره به سامانه اوقات فراغت و همچنین عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این سامانه، خاطرنشان کرد:  تحقق اهداف پیش‌بینی شده در این زمینه مستلزم همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است و این اداره‌کل نیز با شناسایی ارگان‌های فعال در زمینه اوقات فراغت از برترین‌ها تجلیل به عمل می‌آورد.

عابدی با بیان اینکه کار کردن برای جوانان در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه و کشور است، تصریح کرد: برای اینکه نسل آینده‌ساز جامعه در مسیر درست و انتظار واقعی نظام گام بردارند، تمام دستگاه‌ها باید برای رفع نیازهای این قشر و تامین امکانات مورد نیز در اوقات فراغت جوانان فعالیت جدی داشته باشند.

وی عنوان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان متولی پیگیری امور مرتبط با جوانان استان و ما از تمام دستگاه‌ها می‌خواهیم که امکانات و ظرفیت‌هایی که در پیشبرد امور مرتبط با جوانان به این اداره‌کل کمک می‌کند و در زمینه پرکردن اوقات فراغت نسل جوان جامعه موثر است به این اداره‌کل معرفی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه که فضای مجازی به شدت جوانان را به سمت و سوی خود گرایش داده، باید به سمتی حرکت کنیم که جایگزین‌های مناسب به نسل جوان جامعه معرفی شود و از آثار مخرب فضای مجازی جلوگیری کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: اگر باور کنیم که سرمایه‌گذاری و وقت گذاشتن برای جوانان جامعه هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری بلند مدت برای ساختن کشور است، قطعاً با انگیزه و اشتیاق بیشتری برای این قشر کار و فعالیت خواهیم کرد و امور مرتبط با جوانان پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

نظر شما