دبیر انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران خبر داد:

اقدام غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان سرطان غیرخونى

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۸:۳۱
کد خبر: ۴۲۸۳۷۸
اقدام غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان سرطان غیرخونى
دبیر انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران از ورود غیرقانونی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه درمان سرطان‌هاى توپر (غیر خونى) خبر داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری برنا، احمد عامری، دبیر انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران گفت: رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به صورت غیر قانونی وارد حوزه درمان سرطان‌هاى توپر  و انجام شیمی درمانی براى این بیماران  شده است.

وی افزود: رییس دانشگاه تمام بیماران را به بیمارستان دولتی که تحت نظارت خود است جذب کرده و حق انجام شیمی درمانی را از سایر متخصصان سلب کرده است که این مساله علاوه بر وارد کردن لطماتى به سلامت بیماران مشکلاتى را براى همکاران ما در سارى بوجود آورده است.

این متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی در ادامه تصریح کرد: بر اساس گزارشات منتشر شده ریاست دانشگاه  روزانه تعداد زیادى بیمار را ویزیت می‌کند و به نظر می‌رسد در صورت صحت موضوع، ارائه خدمات به این تعداد بیمار در فرصت کم مشکلاتى را براى بیماران بوجود آورد.

به گفته عامری، ریاست دانشگاه فوق تخصص بیماری‌هاى خون است و نبایستى در درمان سرطان‌هاى توپر مداخله نماید ولى علاوه بر درمان این نوع سرطان‌ها با شیمى درمانى در روند کار متخصان رادیوتراپى انکولوژى که مسول درمان سرطان‌هاى غیر خونى هستند نیز مشکلات ایجاد کرده‌اند.

عامری با بیان اینکه همکاران ما این مساله را به وزارت بهداشت اطلاع داده اند، گفت: متاسفانه مسوولان تاکنون هیچ اقدامی نکرده‌اند که در نهایت دود این بی توجهی‌ها به چشم بیماران خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز