پس از گذشت سه روز از تعطیلات؛

ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های شمالی همچنان ادامه دارد

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۲:۱۹
کد خبر: ۴۲۹۰۳۴
ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های شمالی همچنان ادامه دارد
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: پس از گذشت سه روز از تعطیلات ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های شمالی همچنان ادامه دارد.

سرنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، در استان گیلان، بارش باران و ترافیک در  محور چالوس-کرج (محدوده  پل زنگوله)، باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین (از میدان استاندارد تا پل فردیس)، باند جنوبی آزادراه تهران کرج (از پل فردیس تا گرمدره و از وردآورد تا پل بهنوش )، هراز (محدوده‌های پارک جنگلی آمل و نارنجستان، تونل وانا و از گزنک تا پلور) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

وی عنوان کرد: محور رودان- بندرعباس(مسیررفت)، واقع در استان هرمزگان همچنان تا اطلاع بعدی، بدلیل ریزش کوه مسیر مسدود و هدایت بار ترافیکی ازمسیر برگشت به صورت دوطرفه در این مسیر امکان پذیر است.

سرنگ نادر رحمانی ادامه داد: محور سی سخت - بیده ، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسیر، مسدود شده و کمربندی دهلران- اندیمشک، واقع در استان ایلام نیز تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار کرد: محور اولنگ - شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان که از 29 فروردین امسال بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز