نوربخش در دیدار با سرمربی و اعضای تیم ملی کاراته خبر داد:

هدیه سازمان تأمین‌اجتماعی به قهرمانان المپیک

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۵:۳۱
کد خبر: ۴۲۹۷۴۷
هدیه سازمان تأمین‌اجتماعی به قهرمانان المپیک
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با عضویت در تیم‌های ملی در صورتی که در رقابت‌های المپیک و مسابقات جهانی مدال طلا بدست آورند؛ هدیه‌ای به عنوان یک عضو خانواده تأمین اجتماعی به مدال آوران تقدیم می‌کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سیدتقی نوربخش در دیدار با سرمربی و اعضای تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران که همزمان با هفته تأمین اجتماعی برگزار شد، گفت: ورزشکاران و ملی پوشان با برنامه‌ریزی و با تلاش و غیرت برای افتخار آفرینی در عرصه‌های جهانی تلاش می‌کنند و کار مقدسی انجام می‌دهند که بسیار مهم و شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به رشادت‌ها و قهرمانی‌های بسیجیان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، گفت: در مقطعی جوانان این کشور در جبهه‌های نبرد جان خود را کف دست می‌گرفتند و با دشمن می‌جنگیدند و امروز نیز در دوره صلح کار شما کمتر از آن جوانان در دوران دفاع مقدس نیست زیرا آن جوانان از خاک کشورمان دفاع می کردند و شما هم از آبرو و اعتبار کشور دفاع می‌کنید.

دکتر نوربخش افزود: در آن دوران هم گاهی عملیاتی شکست می‌خورد ولی حتی در اثر شکست از ارزش بسیجیان و قدر و منزلت آنان کاسته نمی‌شد و شما هم همینطور هستید و چه برنده شوید و یا حتی برنده نشوید همین که با غیرت و همیت رقابت می‌کنید و با عزم برافراشتن پرچم کشورمان وارد میدان می‌شوید، خود این کار ارزشمند است و کار بزرگی انجام می‌دهید.

وی ادامه داد: خوشحالم از اینکه تمام اعضای تیم ملی کاراته عضو خانواده بزرگ تأمین اجتماعی هستند. می‌دانیم که ٤٢ میلیون نفر از هم وطنان ما عضو خانواده بزرگ تأمین اجتماعی هستند و این سازمان نتیجه دسترنج خود این خانواده است و از سرمایه همین خانواده این سازمان شکل گرفته است و در حال خدمت رسانی است.

دکتر نوربخش با بیان اینکه در کشور ما رشادت‌ها و شهادت‌ها و قهرمانی‌ها در طول تاریخ بسیار زیاد است، گفت: حتی بر اساس اسطوره‌ها در مقاطعی حدود و ثغور مرزهای ایران نیز با یک حرکت ورزشی و پهلوانی مشخص شده است. آرش کمانگیر از داستان‌ها و اسطوره‌های ملی ما است و این اسطوره نشان دهنده پیوند ناگسستنی ورزش با فرهنگ ملی ایرانیان است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تلاش‌ها و زحمات مربیان و تمامی دست اندرکاران تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و گفت: آقای هروی از خانواده بزرگ همکاران سازمان تأمین اجتماعی هستند و این افتخار را دارند که در خدمت تیم ملی ایران هستند.

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته و مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حوزه ورزش نیز در این جلسه از حمایت سازمان تأمین اجتماعی از ورزشکاران تحت پوشش تشکر کرد و گفت: همه بازیکنان تیم ملی کاراته در حال حاضر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و همه این بازیکنان بدون توقع و برای افتخار آفرینی برای ملت ایران تلاش می‌کنند و نماینده مردم ایران و همچنین سازمان تأمین اجتماعی هستند.

ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه از حمایت سازمان تأمین اجتماعی از ورزشکاران تشکر کرد و گفت: حمایت مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی از ورزشکاران باعث دلگرمی است و امیدواریم اعضای تیم ملی با پیروزی در مسابقات جهانی بتوانند تمامی مردم ایران بویژه کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی را خوشحال کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز