در اردوگاه شهید آوینی برگزار شد؛

شادآموزی و با هم آموزی در جشنواره کودکان شاد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۱:۳۵
کد خبر: ۴۳۰۰۶۶
شادآموزی و با هم آموزی  در جشنواره کودکان شاد
دوازدهمین دوره جشنواره کودکان شاد برای کودکان نیازمند آموزشی تهران و حومه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، این جشنواره  به همت  جمعی از جوانان به مدت  پنج روز در اردوگاه   شهید  آوینی  فشم  با حضور  ۱۲۰ کودک  برگزار شد.

 در این جشنواره، کودکان علاوه بر  بازی  در فضایی شاد و صمیمی، در کارگاه های آموزشی  مختلفی  نظیر  باستان شناسی ، ساخت  حجم با استفاده از دور ریختنی  ها,  شعر  و موسیقی، عروسک  سازی و  ... شرکت  کردند.

هر روز از این جشنواره به نام یکی از مفاهیم ارزنده زندگی مانند دوستی، سپاس، خلاقیت و بخشش نامگذاری شده بود. در هر روز مربیان با یادآوری نام آن روز و توجه دادن به مفهوم آن روز در حین فعالیتهای گروهی کودکان و رفتارها و برخوردهای آنان با یکدیگر تلاش در آموزش این مفاهیم ارزنده زندگی به آنان داشتند.

شب  آرزو ها بخش  ویژه  دوازدهمین  دوره جشنواره  کودکان  شاد  بود  که در آن  کودکان  به همراه  خاله ها و عمو های "صورتی پوش" آرزو های خود  برای یک  سال آینده را تصور می کردند و در آن شب برای برآورده شدن آرزوهای خود و دیگران دعا و نیایش کردند. از دیگر برنامه های جشن  شب آرزو ها  میتوان  به آتش بازی، اجرای استنداپ کمدی توسط  آرش  میراحمدی، اجرای موسیقی  کودک  توسط  گروه  زنبورک، اجرای ترانه و موسیقی  خلاق  توسط آقای  لارستانی و اجرای گروه  آذری  آیلان  اشاره کرد.

جشنواره کودکان  شاد  فضایی  مناسب  برای  تخلیه  هیجانات  و خستگی  های  کودکانیست  که تشنه  شادی و بازی  هستند و بخاطر انواع  محرومیت ها این امکان  برایشان  وجود  ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز