وزیر ورزش و جوانان در سیرجان:

تعداد سمن در این دولت از ۱۰۰ به بیش از ۱۲۰۰ افزایش یافت/ در حوزه جوانان اقدامات قابل قبولی انجام شده است

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۴:۰۰
کد خبر: ۴۳۱۵۵۵
تعداد سمن در این دولت از ۱۰۰ به بیش از ۱۲۰۰ افزایش یافت/ در حوزه جوانان اقدامات قابل قبولی انجام شده است
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در دولت یازدهم تا این لحظه نزدیک به یک هزار و 200 سمن شکل گرفته است ،گفت :باور داریم منابع اصلی دست مردم است و اگر مردم مشارکت داشته باشند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمود گودرزی در جلسه شورای ورزش شهرستان سیرجان اظهار داشت: تشکر می‌کنم از کسانی که در راه ورزش قدم برمی‌دارند و از بذل مال در این راه هیچ ابایی ندارند.

وی با بیان اینکه در ورزش استان کرمان اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: از محمودی‌نیا که منشا اثرات شایسته و خوبی بوده‌اند، تشکر می‌کنم.

دکتر گودرزی با اشاره به رشد کمی و کیفی سمن‌ها در سطح کشور خاطرنشان کرد: 700 سمن پس از پایان دولت هشتم  شکل گرفت و در دوران دولت نهم و دهم به 100 سمن کاهش یافت و در دولت یازدهم تا این لحظه نزدیک به 1200 سمن شکل گرفته است. 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه اذعان داشت: می‌توانیم در بسیاری از حوزه‌ها برای رئیس جمهور معاونت داشته باشیم مثل معاونت بانوان یا معاونت سالمندان که می‌تواند به حل مشکلات کمک کند.

دکترگودرزی با بیان اینکه تحریم‌ها گریبان اقتصاد کشور را گرفته بود، اظهار داشت: اگر رونق اقتصادی داشته باشیم همه سود خواهند برد و جوانان هم سود می‎برند.

وی با انتقاد از ادغام دو حوزه ورزش و جوانان اضافه کرد: قانون گذاران باید پاسخگو باشند که با چه رویکردی دو حوزه را با هم ادغام کرده‌اند.

گودرزی افزود: بنده هم به عنوان یک مسئول انفکاک این دو سازمان را مطرح کردم و منتظریم مجلس در این زمینه تصمیم بگیرد.

وی همچنین گفت: اینکه سازمان جوانان از زمانی که با ورزش ادغام شده است ضعیف شده باشد، چنین اعتقادی ندارم و معتقدم در حوزه جوانان اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است. 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: در دولت یازدهم ستاد ملی ساماندهی جوانان تشکیل شده است که پیش‌تر این اتفاق نیفتاده بود و در این ستاد معاونین وزارت‌خانه‌های عضو شرکت خواهند کرد و در سطح استان‌ها نیز به ریاست استاندار و یا معاون سیاسی ایشان و با حضور مدیران کل عضو شکل خواهد گرفت.

وی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس گفت: دستگاه‌ها مجاز هستند یک درصد از اعتباراتشان را در ورزش هزینه کنند و آن طرحی که برای موظف شدن دستگاه‌ها به هزینه کرد یک درصد در ورزش بود در مجلس رای نیارد.

 دکتر گودرزی در ادامه اظهار داشت: نگاه‌مان عدالت محور است و باور داریم منابع اصلی دست مردم است و اگر مردم مشارکت داشته باشند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد همانند دوران دفاع مقدس مردم پای کار آمدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز