آغاز طرح آینه و شمعدون؛

نوعروسان نیازمند "جهیزیه"را معرفی کنید

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۲:۱۶
کد خبر: ۴۳۲۵۵۳
نوعروسان نیازمند جهیزیهرا معرفی کنید
مردم می‌توانند افراد نیازمند جهیزیه را از طریق وب‌سایت طرح آینه شمعدون معرفی کنند و علاوه بر آن اجناس نو و استفاده نشده خود را به این وب سایت معرفی نمایند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معادل‌هزینه بیش از 1000 جهیزیه تامین شده است و تا کنون بیش از 10 هزار نفر در طرح آینه شمعدون به عنوان "خیر" مشارکت کرده‌اند.

خیرین استان گلستان پرداخت هزینه  2 هزار جهیزیه و خیرین استان خراسان رضوی 8 هزار جهیزیه را تقبل کرده‌اند.هفته کرامت (اوایل مردادماه) بخش زیادی از هزینه جهیزیه 75 هزار نوعروس کمیته امداد هم تامین شود.

16 قلم کالای اساسی از جمله یخچال، لباسشویی و اجاق گاز برای جهیزیه‌ها در نظر گرفته شده است که  از تولیدات داخلی، تامین خواهد شد. قرار است پس از تامین هر 7500 جهیزیه، اعطای آن به افراد نیازمند آغاز شود، البته امکان تغییر این رقم وجود خواهد داشت.

مردم می‌توانند افراد نیازمند جهیزیه را از طریق وب‌سایت طرح آینه شمعدون معرفی کنند وعلاوه بر آن اجناس نو و استفاده نشده خود را به این وب سایت معرفی نمایند و همچنین کاورهایی روی 10  هزار صندوق صدقات کشیده شود و کمک‌هایی که مردم در این صندوق‌ها می‌ریزند در طرح آیینه شمعدون صرف شود. موج دوم طرح آینه شمعدون تا عید غدیر(30 شهریورماه) ادامه خواهد داشت.

 از اواخرماه رمضان طرح آینه و شمعدون با هدف تامین جهیزیه 75 هزار نوعروس تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت مردم آغاز شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز