علیرضا باقرعبیری خبر داد:

کنترل چای‌ وارداتی از مزرعه تا کارخانه

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۰:۳۸
کد خبر: ۴۳۳۵۱۲
کنترل چای‌ وارداتی از مزرعه تا کارخانه
کارشناس ارشد چای اداره نظارت و ارزیابی بر محصولات غذایی و آشامیدن گفت: تمامی چای‌های وارداتی، از مزرعه تا کارخانه تحت نظارت‌های دقیق کارشناسان سازمان غذا و دارو قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علیرضا باقرعبیری، کارشناس ارشد چای اداره نظارت و ارزیابی بر محصولات غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو در مورد چای و مصرف آن گفت: تمامی چای‌های سیاه وارداتی در داخل کشور از لحاظ اندازه گیری سموم و فلزات سنگین که مطابق مقررات ملی ایران بوده مورد آزمایش قرار گرفته و بعد از آزمایشات مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

باقرعبیری ادامه داد: تمامی چای‌های وارداتی، در کشور مبدا، از مزرعه تا کارخانه مورد تحت نظارت‌های دقیق و ظریف کارشناسان سازمان غذا و دارو قرار گرفته و در صورت تایید شرایط فنی و بهداشتی مجوزهای لازم برای آنها صادر می‌شود.

وی هشدار داد: به دلیل  نگهداری نکردن و بسته‌بندی درشرایط  مناسب هرگز چای‌هایی که به صورت فله به فروش می‌رسند مورد استفاده قرار نگیرند.

کارشناس ارشد چای اداره نظارت و ارزیابی بر محصولات غذایی و آشامیدنی در پایان توصیه کرد: مردم از چای‌هایی که بر روی بسته بندی آن‌ها شماره پروانه ساخت و لوگوی سازمان غذا و دارو  درج شده است استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز