با تصویب شورای شهر تهران؛

ایستگاه ۶۹ به نام "شهید علی قانع" شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۴:۱۷
کد خبر: ۴۳۳۹۱۴
ایستگاه ۶۹ به نام شهید علی قانع شد
با تصویب شورای شهر تهران، ایستگاه 69 آتش‌نشانی به نام شهید آتش‌نشان "علی قانع" نامگذاری شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مجتبی شاکری، رییس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران در جریان دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، گفت: این طرح به منظور تجلیل از مقام و منزلت  آتش نشان شهید و پاسداشت ایثار او در حین انجام وظیفه در کمیسیون نامگذاری شورا به تصویب رسید.

وی افزود: شهید علی قانع در ایستگاه 27 خدمت می‌کرد اما از آنجا که ایستگاه مذکور به نام شهید دیگری نامگذاری شده بود، با هماهنگی سازمان آتش نشانی ایستگاه 69  برای نامگذاری او انتخاب شد.

شاکری در واکنش به اظهارات دنیامالی که مدعی بود پیشنهاد او مبنی بر نامگذاری مکانی به نام محیط بانان شهید به فوریت مورد رسیدگی قرار نگرفت، ادامه داد: برای طرح نامگذاری ایستگاه آتش‌نشانی امضاء جمع آوری شد و با قید دو فوریت بررسی شد. در عین حال کمیسیون نامگذاری طرح پیشنهادی مربوط به محیط‌بانان شهید را نیز تصویب کرده و به صورت عادی در نوبت خود در صحن بررسی خواهد شد که البته این پیشنهاد قبلا نیز توسط  طلایی طرح شد و در نهایت اعضاء به دو فوریت و اصل طرح پیشنهادی رای دادند.

شاکری در بخش دیگر سخنانش طی تذکر آیین نامه‌ای به اظهارات حکیمی پور درباره طرح کاهش اختیارات مالی شهردار تهران واکنش نشان داد  و افزود: به استناد قانون شوراها هر مصوبه شورا که به تایید فرمانداری برسد قانونی است، بنابراین مصوبات شورا که تاکنون توسط شهرداری اجرا شده غیرقانونی نیست بلکه ادعای حکیمی‌پور بر خلاف قانون است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز