یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیموخشک کشف شد

۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۲:۲۳
کد خبر: ۴۳۴۶۷۷
یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیموخشک کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 7 تن لیمو خشک قاچاق با بار نامه جعلی به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال در عملیات ماموران بخش چترود کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش چترود حین گشت زنی در محور چترود-راور به دو دستگاه کامیونت مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: ماموران انتظامی در بررسی مدارک کامیونت ها که هفت تن لیموخشک را حمل می کردند متوجه جعلی بودن مجوز های حمل شدند و دو دستگاه خودرو را به همراه رانندگان به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی بیان داشت: متهمان در بازجوئی های تخصصی ماموران انتظامی به جعل بار نامه اعتراف کردند و بیان داشتند این کالا را از کشور های عربی به ایران وارد کرده اند و پس از نگهداری آن ها در شهرستان های جنوبی کرمان و جعل بارنامه قصد انتقال آن به استان های شمال شرقی کشور را داشته اند.

سرهنگ روانبخش ادامه داد: بنا به اعلام کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به این که قاچاق کالا خصوصا قاچاق محصولات کشاورزی صدمه جدی بر روی چرخه اقتصاد و تولیدات وارد می‌کنند، از عموم مردم خواست همکاری لازم را با ماموران انتظامی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان، مراتب را اط طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز