علیرضا زالی خبر داد:

علت مرگ کیارستمی روی میز کارشناسان

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۲:۱۹
کد خبر: ۴۳۵۰۸۱
علت مرگ کیارستمی روی میز کارشناسان
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: ما از افراد توانا و کارشناسان خبره پزشکی در رسیدگی به پرونده کیارستمی، استفاده و نظر نهایی را آماده و به افکار عمومی اعلام می‌کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علیرضا زالی با اشاره به وضعیت پرونده کیارستمی گفت: تاکنون دو جلسه کارشناسی درباره پرونده مرحوم کیارستمی برگزار شده و در مرحله دوم رسیدگی به این پرونده ما از فرزند مرحوم کیارستمی دعوت کردیم تا به صورت مفصل در مورد مراحل درمانی پدر خود گزارشی را ارائه کند تا با کسب اطلاعات از پزشک مورد اعتماد و فرزند کیارستمی بتوانیم نظر نهایی را آماده و به افکار عمومی اعلام کنیم.

 او با بیان اینکه پرونده  مرحوم کیارستمی در دادسرای نظام پزشکی کشور در حال بررسی است، افزود: بررسی کارشناسی این پرونده روند قانونی خود را طی می‌کند و ما از افراد توانا و کارشناسان خبره پزشکی در رسیدگی به این پرونده استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: به دلیل حجم بالای اوراق پزشکی مرحوم کیارستمی، موضوعات و مسائل مختلف در حال پیگیری است که امیدواریم با تلاشی که گروه‌های درمانی و کارشناسی در این زمینه انجام می‌دهند، بتوانیم با جمع‌بندی نهایی بدون توجه به برخی شایعات و سیاست‌زدگی‌هایی که در این حوزه وجود دارد، نظر دقیق کارشناسی و خود را اعلام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز