احد وظیفه خبر داد:

دمای پایتخت به ۴۲ درجه می‌رسد

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۳:۴۱
کد خبر: ۴۳۵۰۸۵
دمای پایتخت به ۴۲ درجه می‌رسد
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد: آسمان تهران در روز جمعه صاف و با افزایش و کاهش دمای 42 و 28 درجه سانتیگراد، همراه است.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، گفت:  طی  دو روز آینده در منطقه شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید که گاهی همراه با گرد و خاک بویژه در شمال سیستان و منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه  داد: در روز شنبه دوم مرداد، با نفوذ جریانات شمالی بارش‌های پراکنده همراه با کاهش دما در استان‌های حاشیه دریای خزر رخ می‌دهد، این شرایط در روز یکشنبه هم ادامه خواهد داشت و از روز دوشنبه، بارش کم خواهد شد و دما با روند کندی در روزهای آینده افزایش خواهد داشت.

او خاطر نشان کرد: در اواخر روز جمعه، با تشکیل توده گرد و خاک بر روی عراق و انتقال آن به مناطق جنوب غرب و غرب کشور، در روز شنبه در استان‌های واقع در این مناطق گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: آسمان تهران در روز جمعه صاف، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 42 و 28 درجه سانتیگراد و در روز شنبه، صاف با بیشینه و کمینه دمای 41 و 29 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما