فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

یک جوان ۳۳ ساله در اعتراض به سد بلداجی کشته شد/ معترضان از مواد آتش زا و سلاح استفاده کردند

۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۱:۰۴
کد خبر: ۴۳۵۱۸۲
یک جوان ۳۳ ساله در اعتراض به سد بلداجی کشته شد/ معترضان از مواد آتش زا و سلاح استفاده کردند
فرمانده انتظامی استان با اشاره به درگیری رخ داده در بلداجی در خصوص انتقال آب گفت: نیروی انتظامی با اقتدار و نهایت سعه صدر امنیت کامل را در این محل برقرار کرده است .

به گزارش برنا از شهرکرد؛ سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: از آنجا که نیروی انتظامی خود را خدمتگزار مردم می داند براساس تاکیدات سردارفرمانده ناجا در غائله بلداجی پلیس در عین اقتدار و قدرت بازدارندگی با وجود سنگ پرانی، استفاده از مواد آتش زا و سلاح تعدادی از معترضان بارعایت اصل احترام به قانون شهروندی سعه صدر بالایی به خرج داد.

فرمانده انتظامی استان گفت :دردرگیری بلداجی، متأسفانه یک جوان 33 ساله بر اثر برخورد گلوله ساچمه ای جان باخت و موضوع شناسایی عامل یا عاملان توسط مسئولین در حال پیگیری است.

سردار غلامزاده با تأکید بر اینکه انتقال آب برای راه اندازی و توسعه طرح های صنعتی استان انجام می شود و اجرای این طرح در رونق اقتصادی استان نقش مهمی دارد خاطر نشان کرد: برابر مصوبه شورای تأمین استان و شهرستان نیروی انتظامی استان مکلف به رفع موانع و تأمین امنیت این طرح شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ساعات اولیه اجرای نهایی عملیات پروژه 29 تیر ماه تعدادی از معترضین قصد ممانعت از اجرای این طرح را داشتند که پلیس با سعه صدر و صبوری آنها را متفرق و به خارج از منطقه اجرای طرح هدایت کرد.

سردار غلامزاده ادامه داد: تعدادی از معترضان پس از خروج از این محل در شهر بلداجی تجمع کردند که نیرو های انتظامی حاضر در محل مجدداً معترضین را به خویشتنداری و مذاکره فراخواندند با این وجود تعداد معدودی از این افراد اقدام به تخریب اماکن عمومی و دولتی با استفاده از سنگ و مواد آتش زا کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نیرو های حاضر در منطقه جهت حفظ امنیت شهروندان و جلو گیری از آسیب رساندن معترضان به رهگذران و مردم عادی با رعایت مصوبات شورای تأمین نسبت به بازدارندگی و متفرق کردن جمعیت اقدام کردند و تعدادی از معترضین در حال حاضر در اختیار پلیس و دستگاه قضائی هستند.

وی بادعوت مردم به آرامش و پیگیری مطالبات خود از طریق مجاری قانونی، خاطر نشان کرد : در حال حاضر وضعیت در شهر بلداجی تحت کنترل است و امنیت کامل در این شهر برقرار شده و برابر برنامه پیش بینی شده در خصوص انتقال آب به محل مورد نظر در داخل استان اقدامات لازم توسط مسئولین به عمل آمده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز