صبح امروز در خیابان ولیعصر رخ داد؛

قطع درختان ادامه دارد

۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۴:۳۹
کد خبر: ۴۳۵۲۰۱
قطع درختان ادامه دارد
صبح امروز خیابان ولیعصر بار دیگر شاهد قطع درختان خود بود. ظاهرا صنعت برج سازی، زیبایی خیابان ولیعصر را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، دقایقی قبل عده ای بدون مجوز از شهرداری تهران اقدام به قطع درختان کوچه انصاری واقع در خیابان ولیعصر کردند.

هنگامی که خبرنگار برنا از آنها پرسید برای قطع درختان مجوزی از شهرداری اخذ کرده‌اید یا خیر؟ پاسخ قانع کننده ای ندادند و محل را ترک کردند. خبرنگار محیط زیست برنا با سامانه 137 تماس گرفت و مراتب را به اطلاع شهرداری تهران رساند.

photo_2016-07-22_10-38-32

مسوولین شهرداری هم قرار است یک واحد گشتی به محل اعزام و نتیجه را به خبرنگار برنا اطلاع دهند. پیگیری ها دراین مورد تا رسیدن به نتیجه و برخورد قانونی با متخلفین ادامه دارد.

درختان قدیمی خیابان ولیعصر(عج) حال و روز خوشی ندارند. روند خشک ‌شدن درختان خیابان ولیعصر سال‌هاست وجود داشته و از مرز هشدار گذشته است. چنارهای خیابان ولیعصر شناسنامه دارند و نمی‌توان به راحتی سایر درختان این شهر را که بی‌صدا قطع می‌شوند از بین برد. برج سازها بدون هماهنگی و اخذ مجوز از شهرداری و بعضی از مواقع هم با مجوز شهرداری تهران اقدام به قطع چنارهای خیابان ولی عصر می‌کنند که این موضوع محدود به خیابان های پایتخت نمی‌شود و قطع درختان در باغ ها و املاک شخصی هم رخ می‌دهد و نیازمند توجه بیشتر شهرداری تهران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز