اعطای تندیس زرین سرآمدی به مدیریت ارتباطات و بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۸:۵۶
کد خبر: ۴۳۵۶۷۴
اعطای تندیس زرین سرآمدی به مدیریت ارتباطات و بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران
برای دومین سال پیاپی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به عنوان "روابط عمومی سرآمد" انتخاب و موفق به اخذ "تندیس زرین" شد.

به گزارش  گروه خبر خبرگزاری برنا، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، طبق ممیزی انجام شده بر اساس مدل تخصصی شده EFQM و رای هیئت داوران و ممیزان در پنجمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، "مدیریت ارتباطات و بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه"برای دومین سال پیاپی به عنوان "روابط عمومی سرآمد" انتخاب شد و لوح "تندیس زرین" را دریافت کرد.

این تندیس زرین و چهارستاره سرآمدی در روابط عمومی پس از آن به مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعطا شد که بخش‌های مختلف فعالیت این مدیریت در دوره یکساله، توسط ممیزان این آئین رصد شد و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه توانست در معیارهای مخاطب‌گرایی، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری، مشارکت با محیط پیرامون، یادگیری نوآوری و بهبود مستمر، تجهیز و نوسازی منابع انسانی،نتیجه گرایی، رهبری و نحوه مدیریت و... امتیاز های لازم را کسب کند.

گفتنی است، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در سال 93 توانسته بود در بخش اطلاع‌رسانی این مراسم حائز رتبه برتر شود. این مدیریت سپس در سال 94 تندیس سیمین و در سال جاری تندیس زرین روابط عمومی سرآمد را از آن خود کرد.

نظر شما