با حضور وزیر بهداشت؛

آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی سید الشهدا

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۴:۲۵
کد خبر: ۴۳۵۹۳۰
عملیات ساخت بیمارستان 260 تختخوابی سید الشهدا کرج با حضور وزیر بهداشت، استاندار استان البرز و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمید درفشی در حاشیه آغاز ساخت بیمارستان سید الشهدا  در کرج گفت: سال‌های طولانی بود که محل زمین این بیمارستان، برای احداث این بیمارستان در نظر گرفته شده بود و امیدواریم ظرف روزهای آینده، عملیات ساخت آن آغاز شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان سید الشهدا با 260 تخت بیمارستانی ساخته می‌شود، افزود: ظرفیت ساخت 500 تخت بیمارستانی نیز در این مکان وجود دارد زیرا جزو ضروری‌ترین نیازهای حوزه سلامت به حساب می آید و امیدواریم که تا سه سال آینده عملیات ساخت آن تمام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه هر سال رقمی در بودجه برای این بیمارستان در نظر گرفته می شود، افزود: این بیمارستان جنرال است و دارای بخش‌های عمومی، مراقبت‌های ویژه، LDR برای زایمان، جراحی و بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی است.

 درفشی در خصوص پروژه‌های بعدی دانشگاه علوم پزشکی البرز، خاطر نشان کرد: دو بیمارستان دیگر ظرف کمتر از 6 ماه آینده به نتیجه می‌رسد و بیمارستان 260 تختخوابی باهنر کرج، بیمارستان امام حسین(ع) با 100 تخت روانپزشکی و 70 تخت عمومی و توسعه بیمارستان کمالی با 160 تخت بیمارستانی در دستور کار ما قرار دارد.

گفتنی است بیمارستان سید الشهدا کرج ابتدا در دور نخست سفرهای استانی دولت نهم مصوب شده که تا کنون هیچ اقدامی در جهت ساخت آن انجام نشده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز