اسماعیل دوستی در گفت‌و‌گو با برنا:

کاهش ۷۰ درصدی فروش تراکم‌ها

۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۸:۱۳
کد خبر: ۴۳۶۳۳۵
کاهش ۷۰ درصدی فروش تراکم‌ها
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری ظرف دو سال گذشته 70 درصد کاهش درآمد از طریق صدور نکردن پروانه برای تراکم‌ها داشته است. شهرداری تهران تنها شهرداری است که مشکل در پرداخت حقوق ندارد. هم‌چنین شورای چناران خیلی از درآمدها را تغییر داده و به این صورت ما را به سمت درآمدهای پایدار برده است.

اسماعیل دوستی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، درباره فروش تراکم‌ها، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، گفت: شهرداری بر اساس طرح تفضیلی برای تراکم‌ها پروانه صادر می‌کند و اگر بخواهیم تراکم اضافه بر طرح تفضیلی دهیم، باید این درخواست به کمیسیون ماده 5 و شورا ارسال شود.

دوستی درباره روش های درآمد شهرداری افزود: شهرداری ظرف دو سال گذشته با کاهش 70 درصدی درآمد از روش فروش تراکم رو به رو شده است اما شهرداری تهران تنها شهرداری است که مشکل در پرداخت حقوق ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، درباره شفاف سازی در روند گزارش‌های مالی شهرداری گفت: شورای چهارم به صورت جدی در رابطه با شفاف سازی مالی در شهرداری گام‌های اساسی برداشته است که البته خود شهرداری هم در این راه همساز بوده و مخالفتی نداشته است.

او تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری در رابطه با شفاف سازی، نسبت به دوره‌های قبل پیشرفت خوبی داشته است اما هنوز این پیشرفت به نحو احسن نیست، ولی ما در جهت پیشرفت به سمت مسیر مطلوب هستیم.

دوستی در ادامه گفت: گزارشات مالی و تلفیق بودجه، سالیانه و 6هر  ماه یکبار اعلام می‌شود و تلفیق بودجه 6 ماهه دوم سال گذشته، نسبت به 6 ماهه اول سال گذشته بسیار مثبت، دقیق‌تر و شفاف‌تر بوده است. قطعا امسال هم این اتفاق بهتر خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز