سیدجلال ملکی خبر داد:

کارخانه زغال حادثه آفرید

۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۳:۲۸
کد خبر: ۴۳۷۸۹۴
کارخانه زغال حادثه آفرید
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از آتش سوزی در یک کارخانه و انبار تولید زغال در شهرک فرون آباد خبر داد و گفت: با تلاش آتش‌نشانان این آتش سوزی بدون هرگونه تلفات جانی مهار شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، گفت: حادثه آتش سوزی در بامداد روز چهارشنبه یک انبار و کارخانه در جاده خاوران شهرک فرون آباد(جنوب تهران) به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ایستگاه به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: محل آتش سوزی در حوزه استحفاظی آتش‌نشانی شهر پاکدشت قرار داشت اما به دلیل گستردگی آتش ماموران دو ایستگاه آتش نشانی از شهر تهران نیز به عنوان نیروهای کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: دو باب سوله هر کدام به وسعت 500 متر مربع در کنار یکدیگر قرار داشت که یکی از این سوله‌ها دچار آتش سوزی شده بود.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان از چند طرف در میان شعله‌های سنگین دود و آتش عملیات را شروع کردند، اظهار کرد: در ساعت 6:23 آتش نشانان موفق شدند آتش را خاموش کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان اظهار کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهر پاکدشت بررسی و اعلام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز