مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه خبر داد:

آتش‌سوزی در پتروشیمی ال ان بی کرمانشاه+فیلم/ آخرین وضعیت پتروشیمی بیستون/ظرف چند ساعت آینده، آتش سوزی پتروشیمی مهار شود

۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۰:۱۰
کد خبر: ۴۳۸۴۲۶
آتش‌سوزی در پتروشیمی ال ان بی کرمانشاه+فیلم/ آخرین وضعیت پتروشیمی بیستون/ظرف چند ساعت آینده، آتش سوزی پتروشیمی مهار شود
پتروشیمی ال ان بی کرمانشاه بر اثر انفجار در یکی از مخازن نفت سفید دچار آتش سوزی شد.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، با انفجار در یکی از مخازن نفت سفید، پتروشیمی کرمانشاه دچار آتش سوزی شده است که تلاش ماموران آتش نشانی برای مهار این حریق همچنان ادامه دارد.

545

نقص در سیستم برق رسانی علت آتش سوزی پتروشیمی بیستون اعلام شده است.

درهمین رابطه مرتضوی سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر به برنا گفت: طبق اعلام کشیک استان کرمانشاه در حال حاضر نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و مدیریت بحران در منطقه حضور دارند و در حال اطفاء حریق هستند.

جمعیت هلال احمر کرمانشاه تاکنون چهار تیم چهار نفره به همراه هشت پرسنل به منطقه اعزام کرده‌ است.

تصاویر زیر تلاش آتش‌نشانان برای مهار حریق در پتروشیمی کرمانشاه را نشان می‌دهد.

مدیر بحران کرمانشاه درباره این اتفاق گفت: اینکه علت آتش سوزی اشکال درسیستم برق بوده را رد میکنم. او افزود: آتش شاید تا 6ساعت دیگر مهارشود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این حادثه تا این لحظه تلفات جانی نداشته است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: مخزن لایت اند (LIGHT END) پتروشیمی بیستون عصر امروز (جمعه)به دلیل الکتریسیته ساکن داخل مخزن دچار حریق شد، که با اقدام به موقع نیروهای حاضر در محل، شرایط تحت کنترل و حریق در حال مهار است.

بساق زاده با اشاره به اینکه هفته گذشته تعمیرات این مخزن به پایان رسیده است، افزود: اکنون برای امنیت بیشتر مجتمع سایر مخازن اطراف مخزن آسیب دیده در حال سردسازی است و خطری مجتمع را تهدید نمی کند.

وی با بیان اینکه احتمالا الکتریسیته ساکن در مخزن دلیل آتش سوزی بوده است، گفت: واحدهای آتش نشانی پتروشیمی کرمانشاه ، پلیمر کرمانشاه، پالایشاه کرمانشاه، و سایر نیروهای منطقه برای هرگونه امداد و کمک به واحد اچ اس ای پتروشیمی بیستون به محل اعزام شده اند.

وی درپایان افزود: حادثه آتش سوزی پتروشیمی بیستون بدون تلافات و آسیب جدی به طور کامل تحت کنترل است.

مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه گفت: این آتش سوزی راس ساعت ۱۴ امروز در پتروشیمی بیستون رخ داد و به محض اطلاع، یگانهای اطفا حریق به محل پتروشیمی اعزام شدند.

جهانبخش افزود: این آتش سوزی مربوط به یکی از مخازن پتروشیمی است. از آنجایی که مواد نفتی بسیار سریع الاشتعال هستند خاموش کردن آنها کار بسیار دشواری است و به آسانی خاموش نمی شود. سعی کرده ایم با آب بدنه مخزن آتش گرفته را سرد کنیم که مخزن منفجر و متلاشی نشود و مواد نفتی آن وارد محوطه پتروشیمی نشود. در حال تلاش هستیم که ظرف سه تا چهار ساعت آینده این آتش سوزی را مهار کنیم.

این خبر تکمیل می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز