ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران انجام می‌دهد؛

بازطراحی و راه اندازی تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۹:۰۰
کد خبر: ۴۳۸۷۵۵
بازطراحی و راه اندازی  تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار
ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در نظر دارد با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار نسبت به بازطراحی و راه اندازی تصفیه خانه مذکور اقدام نماید.

به گزارش خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار در سال 1373 احداث و به میزان 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به دلایل مختلفی همچون عدم تامین فاضلاب ورودی، تکمیل نشده و با توجه به گذشت 22 سال از آغاز اجرا تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

محمد مهدی گلمکانی رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار گفت: در حال حاضر معضل کمبود آب آبیاری در محوطه میدان مرکزی میوه و تره بار، فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از یک طرف و وجود کانال انتقال روانآب آلوده (کانال بهشتی) در مجاورت این تصفیه خانه از طرف دیگر پتانسیل بسیار خوبی را فراهم نموده تا با صرف هزینه ای نه چندان قابل توجه امکان تأمین آب به میزان 3000 متر مکعب در روز (یک میلیون مترمکعب در سال) به منظور تأمین نیازهای فوق فراهم گردد.

وی افزود: ستاد محیط زیست و توسعه پایدار در نظر دارد با توجه به بند 2 از بخش خدمات شهری و محیط زیست سیاست های ابلاغی شهردار محترم تهران با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار نسبت به بازطراحی و راه اندازی تصفیه خانه مذکور اقدام نماید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز