انهدام باند سارقان به عنف در کمتر از ۷ ساعت

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۶:۱۴
کد خبر: ۴۳۹۰۰۵
انهدام باند سارقان به عنف در کمتر از ۷ ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در اجرای طرح پاکسازی" یا مهدی" با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران تجسس کلانتری 14 باند سارقان به عنف در کمتر از 7 ساعت در شهر کرمان متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با دریافت شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت خودرو و مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد و دیگر اموال وی ار قبیل کارت های عابر بانک و...را کردند ،بلافاصله پیگیری موضوع و دستگیری این باند در دستور کار ماموران تجسس کلانتری14 قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس کلانتری 14 شهر کرمان موفق شدند با یکسری کار اطلاعاتی و پلیسی چهار نفر از متهمان که یکی از آنان زن بود را در کمتر از هفت ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل زندگی آنان اموال مسروقه سرقتی را نیز کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با بازجوئی های انجام شده چاره ای جز حقیقت نداشتند و به جرم خود معترف و انگیزه سرقت را مشکلات مالی  عنوان کردند.

سرهنگ روانبخش افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از شهروندان خواست هر گونه اخبار و موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به بررسی موضوع اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز