احد وظیفه در گفت‌و‌گو با برنا:

وقوع سیلاب در برخی نقاط / رعد و برق مهمان پایتخت

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۵:۳۵
کد خبر: ۴۳۹۰۲۰
وقوع سیلاب در برخی نقاط / رعد و برق مهمان پایتخت
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: روز یکشنبه، در جنوب سیستان و بلوچستان و در برخی مناطق کوهپایه‌ای در ساعات بعدازظهر رگبار، رعدوبرق و سیلاب پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، درباره وضعیت جوی هوا طی روزهای آینده، گفت: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و شمال شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود، به‌طوری‌که در برخی مناطق کوهپایه‌ای می‌تواند منجر به بروز سیلاب گردد.

او افزود: روز دوشنبه از ناپایداری‌های جو به صورت قابل توجهی در این مناطق کاسته خواهد شد و بارش‌ها از شدت کمتری برخوردار خواهد بود.

احد وظیفه در ادامه اظهار کرد: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای ارتفاعات البرز مرکزی در جنوب استان گلستان و ارتفاعات شمالی استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی افزایش ابر، احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

او تصریح کرد: به‌دلیل سرعت وزش باد در شمال استان سیستان و بلوچستان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تولید گردوخاک در این مناطق پیش‌بینی شده است.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، هم چنین درباره وضعیت هوای تهران گفت: روز یکشنبه، آسمان صاف همراه با وزش باد و بیشینه 36 و کمینه 26 پیش‌بینی می‌شود. روز دوشنبه، آسمان صاف و گاهی وزش باد و بیشینه 37 و کمینه 27 خواهد بود.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز