علی محمد دارابی در گفت‌و‌گو با برنا:

وزیر بهداشت میزبان نظام پرستاری می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۷:۳۵
کد خبر: ۴۳۹۵۸۷
وزیر بهداشت میزبان نظام پرستاری می‌شود
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: قرار است طی روزهای آینده وزیر بهداشت میزبان نظام پرستاری شود تا درباره مطالبات و مشکلات نظام پرستاری گفت‌وگوهایی صورت گیرد.

علی محمد آدابی، رئیس سازمان نظام پرستاری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سلامت خبرگزاری برنا، گفت: جلسه شورای سیاست گذاری اخلاق پزشکی کشور برای ما فرصت مناسبی بود تا در حاشیه این نشست، گفت‌وگویی با حسن هاشمی، وزیر بهداشت داشته باشیم و درباره مطالبات پرستاری با او صحبت کنیم.

او افزود: طی گفت‌وگوهایی که در این نشست با وزیر بهداشت داشتیم، قرار شد طی چند روز آینده وزیر بهداشت میزبان شورای عالی نظام پرستاری باشد تا در آن جلسه، افراد منتخب نظام پرستاری، مطالبات و مشکلات خود را با وزیر بهداشت در میان گذارند.

علی محمد آدابی تصریح کرد: این جلسه در طول 3 محور، تعرفه گذاری خدمات پرستاری، بسته صلاحیت حرفه‌ای پرستاری و اجرای کامل قانون مشاغل سخت و زیان آور، انجام خواهد شد.

او در پایان اظهار کرد: ما احساس می‌کنیم باب گفت‌وگو میان نظام پرستاری و وزارت بهداشت باز شده و ما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم وزارت بهداشت از توان فوق العاده سازمان نظام پرستاری، برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایشان استفاده کند.

 

نظر شما