جبارزادگان در گفت‌و‌گو با برنا:

تا پایان سال، ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر تهران اضافه می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۲:۱۵
کد خبر: ۴۴۰۱۰۸
تا پایان سال، ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر تهران اضافه می‌شود
جبارزادگان گفت: تا پایان سال 95 تعداد 400 دستگاه اتوبوس جدید جهت تسریع در امر حمل و نقل و رفاه حال شهروندان به ناوگان اضافه خواهد شد.تعدادی از این اتوبوس ها 2کابین هستند که توانایی جابه‌جایی 2000 مسافر در روز را دارند و تا پایان سال می‌توانیم 400هزار شهروند دیگر را برای استفاده به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه کنیم.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: تمامی انتقاد ها مبنی بر کند بودن و ضعیف بودن حمل و نقل شهری به ناوگان حمل و نقل شهری تهران وارد است و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تمهیداتی را برای حل این مشکلات در نظر گرفته‌است که نیازمند صبر و بردباری شهروندان عزیز تهرانی است.

جبارزادگان اظهار داشت: قرار است همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 50 تا 100 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل شهر تهران می‌شود؛ هریک از این اتوبوس ها تک کابین هستند و توانایی جابه جایی روزانه 600 تا 800 مسافر دارند. با این شرایط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران می‌تواند تا سقف 8000 شهروند را به سیستم حمل و نقل شهری برای استفاده اضافه کند.

او تصریح کرد: تا پایان سال 95 تعداد 400 دستگاه اتوبوس جدید جهت تسریع در امر حمل و نقل و رفاه حال شهروندان به ناوگان اضافه خواهد شد.تعدادی از این اتوبوس ها 2کابین هستند که توانایی جابه‌جایی 2000 مسافر در روز را دارند و تا پایان سال می‌توانیم 400هزار شهروند دیگر را برای استفاده به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه کنیم.

وی افزود: در حال حاضر 6500 دستگاه اتوبوس در تهران مشغول کار هستند که 500 دستگاه کاملا فرسوده شده و باید از ناوگان حمل و نقل خارج شوند همچنین 2000 اتوبوس هم در مرحله تبدیل به اتوبوس کاملا فرسوده هستند که نیازمند سرویس و تعمیر هستند. 4000 دستگاه دیگر هم درصحت و سلامت کامل به سر میبرند که اگر به این اتوبوس ها هم بی توجهی شود، شاهد فرسوده شدن و از کار افتادگی این اتوبوس ها خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمتر از 2ماه به آغاز سال تحصیلی باقی‌مانده است. هرساله با آغاز شدن سال تحصیلی بر مسافران ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می‌شود و معاونت حمل و نقل و ترافیک به تنهایی نمی‌تواند پاسخ نیاز شهروندان تهرانی را دهد. ما امیدواریم مسوولان بالا دستی و مدیران مربوطه به کمک این معاونت بیایند تا ما بتوانیم مشکلات مربوط به حمل و نقل شهروندان تهرانی را برطرف کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز