سردار سید محمود میرفیضی:

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند قرعه‌کشی

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۱:۱۱
کد خبر: ۴۴۰۷۹۰
کلاهبرداری میلیاردی با ترفند قرعه‌کشی
فرمانده انتظامی گفت: فردی به صورت غیر قانونی در برخی شهرستان‌های بابل و انجام قرعه‌کشی ماهانه به صورت قلکی از 53 عضو این صندوق اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان بابل مبنی بر کلاهبرداری از آنان در پوشش یک موسسه مالی، موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات از مال باختگان دریافتند، فردی به نام "ق- ط" با تاسیس موسسه مالی به صورت غیر قانونی در برخی شهرستان‌های استان و انجام قرعه‌کشی ماهانه به صورت قلکی از 53 عضو این صندوق اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده است.

سردار میرفیضی خاطر نشان کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند، مخفیگاه متهم به کلاهبرداری را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را دستگیر کنند؛ متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف کلاهبرداری 48 میلیارد ریالی از متهم، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز