سرهنگ نادر رحمانی خبر داد:

افزایش ۴.۸ درصدی تردد در جاده‌های کشور

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۳:۵۵
کد خبر: ۴۴۰۸۹۴
افزایش ۴.۸ درصدی تردد در جاده‌های کشور
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: حجم تردد در محورهای برون شهری کشور در 24 ساعت گذشته 4.8 درصد نسبت به شبانه روز پیش از آن افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ نادر رحمانی گفت: به استثنای برخی محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

وی افزود: محورهای دارای بیشترین تردد در شبانه روز گذشته، به ترتیب آزاد راه‌های کرج-تهران، کرج-قزوین و تهران- کرج بوده‌اند.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صبح صورت گرفته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: تردد موتورسیکلت در روزهای پنج

به گفته وی در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع شده است.

وی خاطر نشان کرد: محور هراز، تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

شنبه و جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه (16 مرداد) از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: در محور فیروز کوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی روز جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: محور رودان- بندرعباس (مسیر رفت)، واقع در استان هرمزگان تا اطلاع ثانوی به دلیل ریزش کوه، مسدود، اما تردد در مسیر برگشت به صورت دوطرفه امکان پذیر است.

سرهنگ رحمانی محور سی سخت - بیده، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور رامیان - اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان و محور فیروزکوه – تنگه واشی، واقع در استان تهران تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: کمربندی دهلران-اندیمشک ، واقع در استان ایلام تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز