فرمانده انتظامی گلستان:

دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در گلستان

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۷:۰۲
کد خبر: ۴۴۲۷۱۲
دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در گلستان
دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با ۴۹ فقره سرقت در شهرستان گرگان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ علی اکبر جاویدان گفت:‌ با افزایش سرقت موتورسیکلت در شهرستان گرگان به خصوص در اطراف زمین‌های کشاورزی، طرح ویژه برخورد با سارقان موتورسیکلت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران طی روزهای متوالی با گشت‌های هدفمند و نامحسوس در اطراف زمین‌های کشاورزی در نهایت دو سارق را در زمان سرقت یک دستگاه موتورسیکلت شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی متهمان به ۴۹ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: متهمان با پرسه زدن در نقاط خلوت و زمین‌های کشاورزی اطراف شهرستان گرگان اقدام به سرقت موتورسیکلت‌ می کردند و پس از اوراق کردن، قطعات آن را به فروش می رساندند.

جاویدان تصریح کرد: صحنه های ارتکاب جرم توسط متهمان بازسازی شده است و خوشبختانه موفق به شناسایی تعدادی از شکات نیز شده ایم. متهمان نیز پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی و با قرار صادره روانه زندان شده اند.

علی اکبر جاویدان گفت: متوقف کردن موتورسیکلت‌ها در اطراف زمین‌های کشاورزی بستری برای انجام سرقت را فراهم می کند چراکه در بسیاری از موارد مشاهده شده است موتورسیکلت‌ها بدون تجهیزات ایمنی در کنار زمین‌ها رها می شوند و افراد سودجو و فرصت طلب با استفاده از این فرصت موتورسیکلت آنها را به سرقت می برند.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان باید وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و از پارک کردن آن در نقاط تاریک و خلوت جدا خودداداری کنند و در صورت وقوع سرقت نیز موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز