کبری روشنفکر مطرح کرد:

ضرورت وجود پایگاه اطلاعاتی درباره زنان

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۸:۵۳
کد خبر: ۴۴۳۰۰۶
ضرورت وجود پایگاه اطلاعاتی درباره زنان
دبیر کارگروه مدیریت و مشارکت سیاسی - اجتماعی زنان معاونت امور زنان و خانواده گفت: اگر قرار است زنان در پیشبرد امور جامعه مشارکت کنند باید اطلاعات دقیقی از میزان این سرمایه انسانی و توانمندی‌های آنان داشته باشیم، بنابراین نمی‌توان منکر ضرورت وجود یک پایگاه اطلاعاتی درباره زنان شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کبری روشنفکر، دبیر کارگروه مدیریت و مشارکت سیاسی-اجتماعی زنان معاونت امور زنان و خانواده اظهار کرد: معاونت امور زنان و خانواده با برخی دستگاه‌های اجرایی تفاهم‌نامه‌هایی منعقد کرده تا از طریق وزارتخانه‌ها بودجه لازم را برای تهیه بانک اطلاعات فعالان سیاسی- اجتماعی زن به دست آورند.

او در ادامه افزود: بخشی از اطلاعات مربوط به فعالان سیاسی- اجتماعی زن از طریق معاونت امور زنان و خانواده و برخی دیگر به کمک مشاوران امور بانوان در استان‌ها جمع آوری خواهد شد. این کار تا به حال انجام نشده است و اطلاعات متمرکزی از این زنان در اختیار نداریم.

 دبیر کارگروه مدیریت و مشارکت سیاسی - اجتماعی زنان معاونت امور زنان و خانواده در ادامه گفت: یک بخش از استخراج آمار فعالان سیاسی-اجتماعی زن، جمع آوری اطلاعات و سپس تحلیل آن است. در مرحله بعد نیز این اطلاعات در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

کبری روشنفکر در پایان اظهار کرد: اگر قرار است زنان در پیشبرد امور جامعه مشارکت کنند باید اطلاعات دقیقی از میزان این سرمایه انسانی و توانمندی‌های آنان داشته باشیم، بنابراین نمی‌توان منکر ضرورت وجود یک پایگاه اطلاعاتی درباره زنان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز