دقایقی پیش اتفاق افتاد؛

آتش سوزی گسترده درتهرانپارس

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۴:۲۹
کد خبر: ۴۴۴۶۰۳
آتش سوزی گسترده درتهرانپارس
سخنگوی آتش نشانی تهران، گفت: در پی آتش سوزی گسترده یک ساختمان مسکونی سه طبقه در خیابان 218 غربی واقع در محله تهرانپارس، 7 نفر از ساکنان این ساختمان به کمک آتش نشان‌ها موفق به گریز از آتش شدند که 5 نفر از این افراد دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

سید جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، از آتش سوزی گسترده‌ای در شرق تهران خبر داد و گفت: در ساعت 13:46 دقیقه و در پی اعلام آتش سوزی یک ساختمان مسکونی سه طبقه در خیابان 218 غربی واقع در محله تهرانپارس، 5 ایستگاه آتش نشانی، یک تشک نجات، نردبان هیدرولیکی و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: یک دستگاه خودروی سمند و دو دستگاه خودروی پژو و مقدار زیادی لوازم منزل از جمله میز، کمد و غیره در جریان آتش سوزی پارکینگ این مجتمع دچار آتش سوزی شدند.

ملکی تصریح کرد: به‌دلیل شدت این حادثه، تمام طبقات این مجتمع مسکونی درگیر انفجار، آتش و دود شده و هم‌چنین تمام لوازم موجود در طبقه همکف سوختند.

او در ادامه بیان کرد: در پی این حادثه که باعث محبوس شدن تعدادی از ساکنان این ساختمان در منازلشان شده بود، آتش نشان‌ها به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با تجهیزات خاموش کننده وارد پارکینگ این ساختمان شده و گروه دیگر با دستگاه‌های تنفسی در طبقات بالا به کمک محبوسین شتافتند.

سخنگوی آتش نشانی تهران تصریح کرد: در پی این عملیات که دقایقی پیش به اتمام رسید، 7 نفر از ساکنان این ساختمان به کمک آتش نشان‌ها موفق به گریز از آتش شدند که 5 نفر از این افراد دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

سید جلال ملکی در پایان گفت: تیم آتش نشان‌ها موفق به اتفای حریق و جلوگیری از سرایت آتش به ساختمان‌های اطراف شده و توانستند محل حادثه را به‌خوبی ایمن سازی کنند؛ خوشبختانه این حادثه خسارت جانی جدی نداشته اما خسارت مالی زیادی را بر جای گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز