با حضور سلطانی‌فر؛

امضا تفاهم نامه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت ایرانسل

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۵:۰۷
کد خبر: ۴۴۵۳۸۸
امضا تفاهم نامه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت ایرانسل
تفاهم نامه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور به امضاء رسید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این تفاهم‌نامه عصر روز گذشته 23 مرداد ماه با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسط مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری و علیرضا قلمبردزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل امضاء شد.

معاون رئیس جمهور در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: ساماندهی مکانی و زمانی سفرهای داخلی یکی از برنامه‌های مهم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و در این راستا معرفی و اطلاع رسانی در رابطه با زیرساخت‌های موجود، اهمیت قابل توجهی دارد.

به گفته سلطانی فر تمامی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همکاری و همگرایی دارند، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این قاعده مستثنی نیست و امیدواریم با این فعالیت‌ها و همکاری‌ها، هر روز شاهد ارائه سرویس‌های ارتباطی بهتری به گردشگران باشیم.

همچنین مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت: صنعت “IT” می‌تواند نقش بسزایی در توسعه گردشگری کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: استفاده از شبکه‌های و سرویس های ارتباطی بیشتر موجب چند برابر شدن اقتصاد گردشگری می‌شود.

گفتنی است، این تفاهم نامه در راستای ارائه خدمات ویژه گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی، ارائه خدمات ارزش افزوده به گردشگران و سایر کاربران بر بسترهای طرف اول، خدمات سازمانی و زیرساخت های فنی و ارتقای پوشش شبکه به امضاء رسید.

تفاهم نامه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در 3 ماده تهیه و تنظیم و به امضای طرفین رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز