سردار حبیب الله جان نثاری:

برگزاری نخستین یادواره یکهزار و ۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۷:۱۴
کد خبر: ۴۴۵۸۳۵
برگزاری نخستین یادواره یکهزار و ۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا
جانشین فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: رویکرد یگان ویژه حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلام است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار حبیب الله جان نثاری در نخستین یادواره شهدای یگان ویژه "مازندران، گیلان و گلستان" در سالن الغدیر سپاه کربلا ساری، گفت: هم اکنون نیروهای یگان ویژه در سطوح و لایه‌های مختلف عملیاتی به امکانات و تجهیزات نظامی نوین مجهز شده‌اند.

سردار جان نثاری با اشاره به اینکه امروز یگان ویژه پرچم دار راه و آرمان شهداست، گفت: قطعاً این راه را که در امتداد راه شهدای لشکر روح الله است، ادامه خواهیم داد.

وی افزود: یگان ویژه با توجه به رویکرد حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلامی، توانمندتر از گذشته ماموریت‌های مختلفی را در کشور انجام می‌دهد.

سردار جان نثاری گفت: یگان ویژه ناجا متشکل از نیروهایی است که در زمان جنگ تحمیلی در لشکر 28 روح الله جانفشانی می‌کردند و پس از جنگ در سال 1370 با ادغام کمیته انقلاب اسلامی ، ژاندارمری و شهربانی به یگان ویژه نیروی انتظامی تغییر نام یافت. 

وی ادامه داد: آنچه که به عنوان امنیت در کشور مطرح است مرهون خون شهداست و همانگونه که شهدا تاپای جان ایستادگی کردند ما هم باید در این راه با استقامت و پایداری در برابر هجمه‌های دشمنان بایستیم.

جانشین فرمانده یگان ویژه ناجا از برگزاری نخستین یادواره یک‌هزار و 200 شهید یگان ویژه ناجا در 18 شهریور امسال در تهران خبرداد و افزود: برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه ناجا به صورت منطقه ای از مردادماه آغاز و تا پایان شهریور در 10منطقه کشور  با مرکزیت استان‌های کرمان، تهران، مازندران، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، تبریز و کرج برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز