تأیید دو مرحله ای اینستاگرام راهی برای امنیت بیشتر کاربران

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۶:۱۰
کد خبر: ۴۴۵۸۴۳
تأیید دو مرحله ای اینستاگرام راهی برای امنیت بیشتر کاربران
رئیس پلیس فتا کرمان گفت: اینستاگرام ویژگی به نام تأیید دو مرحله‌ای را برای کاربرانش در نظر گرفته است که این تأیید دومرحله‌ای ورود تازه هرکاربر می‌تواند تا حد زیادی از خطر هک شدن جلوگیری نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "کامبیز اسماعیلی" در این خصوص اظهار داشت: امنیت شبکه‌های اجتماعی یکی از اصلی ترین مسائلی است که توسعه دهندگان شبکه های اجتماعی را همواره به تکاپوی افزایش آن سوق می‌دهد به همین دلیل شرکت اینستاگرام قصد دارد تا امنیت کاربرانش را بیش از پیش تأمین کند.

وی افزود: اینستاگرام ویژگی جدیدی به نام تأیید دو مرحله‌ای را برای کاربرانش در نظر گرفته است که این تأیید دومرحله‌ای ورود تازه هرکاربر می‌تواند تا حد زیادی از خطر هک شدن جلوگیری نماید.

اسماعیلی تصریح کرد: در واقع هنگامی که شما با استفاده از ایمیل و رمز عبور خودتان قصد ورود به حساب کاربری اینستاگرام خودتان را دارید، یک نوتیفیکیشن به تلفن و به واسطه شماره ثبت شده شما برایتان ارسال خواهد شد که با وارد کردن کد تعیین اعتبار، حتماً می‌بایست این ورود مورد تأیید شما قرار گیرد تا بتوانید وارد حساب کاربریتان شوید.

وی با اشاره به اینکه هکرها تا به امروز تنها به ایمیل و رمزعبور شما جهت ورود به حساب کاربریتان احتیاج داشتند گفت: با این روش امنیت فراتر از اینها بوده و حتماً نیاز است تا شما به واسطه این تأیید دو مرحله و تلفن همراهتان اقدام به وارد شدن نمایید.

رئیس پلیس فتا در پایان افزود:این یک خبر خوب برای کاربران و به خصوص برای افراد مشهور است که بیش از افراد عادی در معرض هک شدن قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز